PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2020. április 29., szerda

©46. NAP PORT DE SAINT TROPEZ ... 2020. MÁJUS 11-ÉN INDUL ÚTJÁRA ...



... tegnap megkaptuk hírforrásból az új üzenetet, hogy május 11-én lassú, ütemezett tempóban de megpróbálunk visszatérni a #valóvilágba a szobánk falaiból... nem lesz könnyű, megszoktuk a kényelmes, nyaralás, henyélés érzését... az is lehet, hogy tévedek és gyors tempóban történik majd a váltás... megjelent szemeim előtt egy filmben látott kép, ahogy a karámból kitört lovak elszáguldanak a tengerparton... na ez még persze nem lesz, csak gondolatban... főleg a tenger távolságát azt be kell tartani... azért neked, hogy tudj erről, néhány lényegesebb információt kiemeltem, mint például azt, hogy nem kell kijárási engedély és lakhelyedtől 100 km-es körzetben nyugodtan utazhatsz... ezt most megsúgom neked itt, hogy kimondottan személyesen is érint engem, gondolok a 80 km távolságban  lévő  #szív ügyemre... figyelj tovább, mert most aztán tényleg érdekes, amit akarok veled tudatni... az óvodásoknak mázlijuk van, nemcsak az egy méter alatti magasságuk miatt, ami gondolom az  irányadó volt a rendelet meghozatalakor... úgy látszik ezalatt védettséget élvezhetnek, nem kell maszkot viselni... lehet, hogy a jövőben van, aki még többet fog kúszni ezalatt a magasság alatt... ellenben a felsőoktatásban a diákok számára kötelező, tehát erre ügyeljünk feltétlen, vigyázzunk az új generácó egészségére és főleg arra, hogy ne érintkezzenek, tartsák be az egy méter távolságot!... közjárműveken kötelező lesz a maszkolás, nem számít a magasság, évkor, stb... kisebb üzleti vállalkozások beindulhatnak, az eddig üzemelt nagyboltok viszont, ha jól értelmeztem bezárnak, talán gondolom én, hogy a mérleg serpenyője ne billenjen, se jobbra... se balra... kb.ennyi és, ha ennél is több infot akarsz a linkekre feltétlen egy kattintást! ... addig is süssünk, főzzünk otthon vagy házhozszállítással rendeljünk...
... mindenek felett vigyázzunk az idősekre, mert ŐK eleget vigyáztak ránk! ...

... ahogy a fotón láthatod vigyáznak!... ennek a fotónak a története:... sétálok a város egyik szűk utcájában a Citadellatól hazafelé futás után, mert azt ugye lehet, akkor a vírusnak szia... az utca végén váratlanul felbukkant a mögöttem lévő idős hölgy, igen gyors tempóban... gondolhatod, én úgy megijedtem, hogy másodpercekig, csak hangosan nevettem, gondolom a félelemtől, mert először azt hittem, hogy egy UFO...  majd váltottunk pár kedves mondatot, kértem, hogy mosolyogjon a képen, mert ez fontos nekem... ezt látni is lehet a fej tartásából, ha jobban belegondolsz... sajnos nem tudtam átölelni szeretettel, de hidd el mentálisan megtettem ezerszer...

... ja, és majdnem elfelejtettem, hogy ha jövőben mégis tüsszentenél egyet, akkor már nem azt mondjuk, hogy egészségedre... van kettő fogalom erre, választás rajtad múlik:




(Én, az elsőt választottam, itt megsúgom Neked, de a második sem áll messze tőlem!)



#mindenokici
46. 2020.április 29
Port de Saint Tropez
#maradjotthon, #stayathome #jerestechezmoi





Nincsenek megjegyzések: