PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2020. április 10., péntek

©26.NAP - KEANU REEVES TEGNAP KELLEMES ÁLOMBA RINGATOTT...

... tegnap este azt játszottam, hogy moziban vagyok... kényelembe helyeztem magam az ágyamban, egy pohár vörösbor társaságában... biztonság kedvéért az egész üveget a közelemben hagytam, hogy ne nagyon keljen megmozdulnom filmnézés közben, ha még inni szeretnék... na, de mégis milyen hangulatba ringassam magam lefekvés előtt... ahogy nézegettem a filmeket a YOUTUBE csatornáin, eszembe jutott egy be nem teljesedett szerelmi történetem... ilyen volt egy néhány, de ez az egy számomra többet jelentett, mint a többi... ennyi idő után is érzem az "ízét"... azt talán mondanom sem kell, hogy ezt is fejben játszottam le, pedig karnyújtásnyira volt tőlem, sőt annál is közelebb... első alkalommal távozásomkor, megérintettem a vállát, amiben bennevolt a szívem üzenete... mikor másodszor is találkoztunk ... egy nagy társasággal ült a kávézó kerek asztalánál, mikor meglátott meglepődött, ugy mint a filmjeiben láttam eddig... ez kizökkentett a magabiztonságomból, nem várt fordulat volt... kiegyenesítette hátát, szemei felett a szemöldökét enyhén összeráncolta és csodálkozó szemei elidőztek rajtam, halvány mosollyal a szája szegletében... én meg erre lefagytam a szó szoros értelmében... tétováztam, gondolatban visszavonulót fújtam ennek az akciómnak  amit persze  a legjobb barátnőm leányának köszönhettem, aki ott dolgozott a hotel egyik üzletében, Ő üzent,  hogy:

- Itt van a kedvenc színészed, ha sietsz akkor... - én meg eldobtam mindent és rohantam...

... a szívem mégis azt diktálta, hogy ne fussak el, leültem ugyanoda, ahová első találkozásunkkor... elővettem a jegyzeteim, magam elé tettem, úgy csináltam, mintha az fontos  lenne... a fényképezőgép ott lapult a táskámban... nem mertem elő venni, akkor még nem voltam annyira bátor... iPhone-m még nem volt, csupán egy pici Nikon fényképezőgépem, de azt már kivégeztem az első alkalommal, amikor a nagy csendben lenyomta az exponáló gombot és zengett tőle az egész kávézó... az összes szem rámszegeződve... na ezt most kihagytam...  Ő még maradt egy darabig a filmes társasággal... ne gondold, hogy ez hosszú ideig tartott, csupán néhány perc... majd felállt, elindult felém... én barom meg ránéztem úgy, mintha nem ismerném... Ő meg irányt váltva, elsuhant az asztalom előtt és ezzel a lendülettel a valóvilágomból is... ez volt 2011. évben a FOUR SEASON Hotel kávézójában Keanu Reeves 1964. libanoni születésű angol-kanadai kedvenc színészemmel a fejben játszom le szerelmi kalandom... ennek köszönhetően az éjjel rábukkantam egy régi weboldalamra ...  annak idején mikor tanultam a weboldal szerkesztést, gyakorlásképpen naponta születtek ezek... évek múlva sem tudtam mindegyiket törölni, de most ezt nem is bánom...


... 2020. április 10. péntek, "NAGYPÉNTEK, HÚSVÉT ELŐTT!" ... ma reggel nem igazán éreztem magam jól, de betudom a filmnézés közbeni vörösbor iszogatásomnak... ma víz, ez nem árthat ... tegnap éreztem az esti 25. napi futásom közben, ami inkább gyors gyaloglás, de én erre is büszke vagyok, mert legutóljára 5-6 évvel ezelőtt... lehet, hogy több is... futottam ott, ahol laktam 2020. március 15-e előtt Budán házunk feletti erdőben napi rendszerességgel... imádtam akkor, a természet szépsége, jó levegő, át a hegyen a vitorlázó repülőtérig, ahol mindig történt valami érdekes, ott megpihentem a domb tetején, laza yoga... utána az RC  edzőtermében izzadtam 2-3h, míg a gerincem azt nem mondta, hogy szia ennyi... köszi azóta jól vagyok... de azt máig sem értem, hogy volt erre annyi időm a gyereknevelés, pénzkeresés és egyéb teendőim mellett... most látom belinkelve az RC  nyitvatartási idejét... ezek ebben az időszakban is, igaz korlátozottan, de nyitva vannak... no comment!
... a nyitott teraszajtón keresztül enyhe fahéj illat kering a szobámban a szomszéd készül az ünnepekre két szép fia van, sűrün látom mostanában őket a teraszukon megpihenni... egyetlen őslakos család a Barbarac maradt itt a szomszédságomban... néha váltunk egy-egy mondatot, kedves emberek... ez az illat elindította a napomat... szeretnék valami fahéjas csodát enni...  a tejberizs már a hűtőmben lapul üresen... 
Vigyázzatok magatokra, mert akkor másokra is vigyáztok!
Port de Saint Tropez, France
2020. április 10.

(a linkekre feltétlen egy kattintást!)
Vigyázzatok magatokra, mert akkor másokra is vigyáztok!
Port de Saint Tropez, France
2020. április 10.

Nincsenek megjegyzések: