PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2020. április 1., szerda

© 17 NAP KARANTÉN / Helicopter, Yacht á Port de Saint-Tropez, NA NEM MA...


p.s. ... ma látom, hogy ez a filmem "privát" volt eddig a YOUTUBE BIPHOTONEWS csatornámon, ami azt jelenti, hogy csak én látom egy ideje... néha történnek dolgok, amire nincs magyarázat például ez az egyik... ettől függetlenül már előtte ezren felül megnézték... hát nyomtam egyet ma a gombon, hogy megint nyilvános legyen... Port de Saint Tropez, Cote d'Azur Franciaország 2016. nyarának egyik napját láthatod a filmen, amikor az egyik luxus yacht tetején landolt a hélikopter a kikötő közepén... mindenki a fejét égnek fordította tátott szájjal... sajnos én is, még nen láttam ilyent 1984. óta itt... mikor felocsudtam már mindenki becsukta és a helikopter leszállt ezt tudtam rögzíteni a filmen, nem gond azt gondolom, mert így is ritkaság számba sorolható volt ez a produkció katt. a filmre... ja és képzeld, ma arra gondoltam, nem szeretnék elfelejteni hangosan beszélni itt a négy fal között egyedüliségemben, így csináltam egy filmet először magam szórakozására, majd visszanéztem és azt gondoltam, hogy megmutatom nektek is... sürgök-forgok a konyhámban itt Port de Saint Tropezban és közben idézgetek az életemből, ami épp eszembe jut valójában dumálok magammal, ... végül is jó társaságban vagyok, mi bajom lehet ... visszanéztem elsőre nem is olyan nagyon gáz, ezért feltöltöm a YOUTUBE BIPHOTONEWS BIPH'VL18 csatornámra egy katt ide, ha érdekel nézd meg... nyugi még nem látható, de hamarosan... itt a net nem igazán gyors... lassan töltődik... de találsz több filmemet, nézz körül... ez volt a 17. nap 2020. április 01. ... most látom, hogy ez a "bolondok" hülyítés napja ... :) ... legalábbis 2020. március 15-e előtt még az volt... ahogy ezt leírom,  jött a hír Bauduenból, még jó, hogy ott van egy barátom, igaz 80 km-re van tőlem, de közelebb van, mint Buda ... hallottad már koronázás történt szülőhazámban... ha ezt még sem hallottad, akkor nézz utána ... #mindenokici Szentapóból ...

17. NAP KARANTÉN (PORT DE SAINT TROPEZ) 2020. ÁPRILIS 01. (DÉDI MONDTA ANNAK IDEJÉN, HOGY VIGYÁZZ, MA A BOLONDOK NAPJA VAN...) EZ A CÍMLAP MA ÉRKEZETT... #mindenokici #szentapo #maradjotthon #stayathome #jerestechezmoi

Nincsenek megjegyzések: