PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2020. április 21., kedd

©38. NAP... PORT DE SAINT TROPEZ ...VISSZA A TERMÉSZETBE ...

2020. április 21. (kedd)
38. nap Port de Saint Tropez, France
ETERNAL
(July 12, 1817 – May 6, 1862)  

 -   

(January 22, 1938 – March/April 2020)

Saint Tropez tehetséges fotóművésze Nicolas Rachline fotóival tiszteleg és emlékszik vissza Peter Beard barátságára! 
(January 22, 1938 – March/April 2020)

Saint Tropez tehetséges fotóművésze Nicolas Rachline fotóival tiszteleg és emlékszik vissza Peter Beard barátságára! 

Peter Beard : The End of the Game
1958. június 7 -  2016. április 21Prince Oscar-, Golden Globe- és hétszeres Grammy-díjas amerikai zenész, énekes és dalszövegíró, több mint három évtizedig volt meghatározó alakja a popzenének. (forrás!)
2011-ben a Sziget Fesztiválon volt szerencsém élőben ... ennek is már 9 éve, ha jól élsz gyorsan repülnek az évek, ezt olvastam valahol, de tényleg így igaz... nem volt akkor még rutinom, kicsit messziről néztem, de arra emlékszem, hogy a fényképezőgépet magammal vittem és kattogtattam ezerrel... meg azt is megtanultam, hogy nem mindegy, hogy kivel... ennek ellenére óriási élmény volt... talán még fotók is lesznek majd  erről az archíve felvételeim között, addig legyen itt ez emlékeztetőül, a forrást, hogy honnan származik mindig belinkelem, pontosan azért, hogy eljuss te is arra az oldalra több információrt és hitelesíti az én bejegyzésemet is, arról most nem írnék, csak megjegyezném, hogy ez az etiket a neten!... vissza az eredet gondolatomhoz, akivel voltam már az is egy másik dimensioban, saját döntése szerint ... ez most már nem fáj, de nehezen fogadtam el... mikor az agyban átalakulnak, felbomlanak a sejtek... sok minden történhet, ami megmagyarázhatatlan azok számára, akik itt maradtak... a mostani kialakult helyzet miatt, meg talán azért is, mert a visszaemlékezések elhalványultak a jelen megmagyarázhatatlan #maradjotthon, de nem ám egy-két országban, hanem az egész világban a mai nap még találgatások sorozata... van időm, végignézem a híreket a Facebook oldalán is és láttam egy posztot, amiben, aki írta hiányolta a megemlékezést... örültem, hogy vannak azért olyanok itt ezen az oldalon is, akik nemcsak a napi rémtörténetekkel foglalkoznak és ezzel a lendülettel, írtam is egy köszönő mondatot, hogy milyen jó, hogy felhívta a figyelmet erre, gondolatban a koncerten voltam megint... kitörölte ezt, így arra gondoltam, hogy talán nem szerette a megosztását a bejegyzésének a BIPHOTONEWS oldalon sem ... furcsának találtam, nem vagyunk egyformák...én örülök, ha megosztják a bejegyzéseimet, na nem sok intelligens ismerős teszi ezt főleg ezen az oldalon a többezer közül... ha lesz időm ki is szórom azokat, akik ingerszegények, fölöslegesen foglalják a helyet...  

p.s. ...  sok-sok évvel ezelőtt, talán 1998. évi születésnapomkor történt, hogy Viktor fiamtól kaptam egy könyvet... úgy általában örülök ennek az ajándéknak, de akkor ott meglepett ezzel... mélyzöld színével megigézett az első pillanatban, nemcsak azért, mert ez a kedvenc színem... forgattam jobbról-balról...  tagoltan olvastam a címét... be kell vallanom, fogalmam sem volt, hogy mit tartottam a kezemben... 
- Tudod Anyci, szeretem ezt a filozófust, sokat segített, amikor szükségem volt rá... gondoltam örülni fogsz neki, Te is és átölelt szeretettel... - ekkor volt az én fiam 12 éves...  a "bibliám"  lett attól a naptól kezdve... a segítség mindig időben megérkezett, amikor fellapoztam az oldalait, találomra kinyitottam és elolvastam az üzenetét... köszönöm szépen!
WALDEN
Nombre de pages: 371 oldal - Élet az erdőben/Life in the Woods
Pays/Ország: États-Unis/Amerikai
... még be sem fejeztem a fenti gondolataimat, pittyegett a mobilom...  együtt ültettük tavaly tavasszal a 33 éves barackfánk, Mircink málnása mellé, a remény fügefánkat, a kertünkbe ... 
#mindenokici
 - 2020. április 21. - 38. nap - Port de Saint Tropez-
FÜGEFA
Vigyázzatok magatokra, mert akkor mindenkire vigyáztok!
#maradjottho, #jerestechemoi, #stayathome
(Linkekre feltétlen egy kattintást!)






A fahéjat évezredek óta használják

Az ételízesítés mellettfontos gyógyító szernek is számít: a középkorban például a krónikus köhögés és az ízületi gyulladás ellenszerének tartották ezt a drága fűszert. A fahéj egészségünkre gyakorolt kedvező hatásait az elmúlt évtizedekben több tudományos kutatás is bizonyította - lássuk, miért érdemes mindennap beilleszteni a fahéjat az étrendünkbe!



Nincsenek megjegyzések: