PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2020. április 22., szerda

39. NAP - PORT DE SAINT TROPEZ - HAJNALI MÉLYENSZÁNTÓ GONDOLATOK, VISSZAEMLÉKEZÉS -

1970-ben volt az első Föld napja megmozdulás

1970 április 22-én Denis Hayes amerikai egyetemista kezdeményezésére 20 millió amerikai emelte fel szavát a természetért. (forrás!)

Prince 1958. június 7 -  2016. április 21 - Oscar-, Golden Globe- és hétszeres Grammy-díjas amerikai zenész, énekes és dalszövegíró, több mint három évtizedig volt meghatározó alakja a popzenének. (forrás!)
2011-ben a Sziget Fesztiválon volt szerencsém élőben ... ennek is már 9 éve, ha jól élsz gyorsan repülnek az évek, ezt olvastam valahol, de tényleg így igaz... nem volt akkor még rutinom, kicsit messziről néztem, de arra emlékszem, hogy a fényképezőgépet magammal vittem és kattogtattam ezerrel... meg időközben azt is megtanultam, hogy nem mindegy, hogy kivel, főleg akkor tudsz jobban figyelni, ha egyedül... sokan azt gondolják, hogy a fotózás az egyszerű dolog, csak nyomkodni kell a gombot... ennyi ... bizony, ha már nem vagy amatőr, akkor jóval több ennél... ennek ellenére óriási élmény volt ott is megtaláltam azt a helyet, ahol én jól szórakoztam... talán még fotók is lesznek majd  erről az archíve felvételeim között, de az most nincs a közelemben a 39. #jerestechezmoi otthonomban... addig legyen itt emlékeztetőül ez, amit kiollóztam, a forrást, hogy honnan származik mindig belinkelem, pontosan azért, hogy eljuss te is arra az oldalra több információrt, meg azért is, mert ezzel hitelesítem az én bejegyzésemet is... arról most nem írnék sokat, csak megjegyezném, hogy ez az etiket a neten jó, ha te is tudod, ha még eddig nem voltál ezzel tisztában!... visszatérnék az eredeti gondolataimhoz, akivel voltam a koncerten, valójában ő sugallta, hogy menjünk:

-  Ezt azért nekünk nem szabad kihagyni - hajtogatta, minden nap addig, míg nehezen ráadtam a fejem  és bólintottam -  kb. ennyire rámenős volt mindenben... nem állt messzire tőlem sem ez...
...akkor még nem szerettem a fesztiválokat, csak később évek múlva ... erről majd máskor bővebben - Már ott kaptam a jeleket, hogy valami nincs rendjén a Barátnőmmel, de akkor még nem igazán figyeltem ezekre, elhessegettem... mindent ki kell érdemelni az életben, ezt már megtanultam... azt viszont nagyon, hogy a születésedkor magaddal "hozottakat" újra észleld... 
... hozhatunk magunktól döntéseket az életünkben, jogunkban áll, de a barátság mégis miről szól, hát nem arról, hogy mindent megbeszélünk egymással, megosztjuk nemcsak a vidám történeteket, hanem a rossz pillanatokat is... különben mi a fenének az egész... sokszor felmerül a kérdés bennem, hogy vajon miért gondolom azt, hogy mindenki őszintén azt mutatja, ami... ez most már nem fáj olyan nagyon mélyen, idővel valahogy elhalványodik ez is... a fotók nézegetése közben feléledtek ez eltöltött röhögős, vidám percek, rengeteget baromkodtunk... a haragszom rád és hiányzol érzések felváltva máig elkísérnek... de megértettem és elfogadtam, hogyha az agyban a sejtek úgy döntenek, akkor nincs menekvés...
...a visszaemlékezések elhalványultak, a jelen megmagyarázhatatlan #maradjotthon #jerestechezmoi #stayathome korszakunkban, ami nem szűk téret, hanem az egész világot beterítette... így tengernyi idő jut mindenre, nem sietek, sietünk sehová... tegnap ennek következtében találtam meg a Facebook oldalán Prince -ről, na nem az akire hirtelen gondolsz... noná, hogy tudnék arról is mesélni, van storym, bőven, de nem itt a helye... talán később, hanem az énekes sztárról... hiányolta a megemlékezést, hogy ezt úgy látja elfelejtették... örültem, hogy vannak azért olyanok itt ezen az oldalon is, akik nemcsak a napi rémtörténetekkel foglalkoznak... ezzel a lendülettel, írtam is egy köszönő mondatot, hogy milyen jó, hogy felhívta a figyelmet erre, gondolatban a koncerten voltam megint a szigeten, ez persze sok mindent előhívott még, ami akkor történt...

... ma megint felugrott ez a bejegyzés igaz, hogy Barátnőmnek köszönhetően, aki évek óta végigkíséri életutam és, amikor szükséges megerősít... látom, hogy az eredeti szerző részéről a megjegyzésem "deleted" kapott! ... sokan azt hiszik a Facebook oldalról, hogy kizárólagosságuk van, mint a privát weboldalaiknak... annak idején a feltalálója azzal a gondolattal kezdte, hogy az egyetemi évei alatt minden társával megossza élményeit ez persze oda-vissza müködött és, ha úgy gondolták, akkor továbbíthatták... gondolom, hogy évek során rájött, hogy jobb, ha kitalál egy olyan megoldást is, mikor ez nem lehetséges... ... lehet találkozott "magyarokkal" is ... a megoldás erre rém egyszerű, csak alkalmazni kell a "no commented" és "no chared" vagy még letilthatja azt, aki számára nem fontos személy... ennyi... most itt szeretném kihangsúlyozni, hogy én azzal sem értek egyet, ami egy másik bejegyzésben volt itt a napokban... " ne lopd el, mert nekem is nehéz volt ellopnom..." igaz, hogy ilyen jellegű megjegyzéseket, csak még "magyaroktól" láttam, de az is lehet, hogy nem vagyok eléggé figyelmes... erről is azt gondolom, hogy akkor mi a s.arnak rakja fel erre az oldalra, ha nem azért, hogy mások is lássák, sőt még többen a megosztások által... végülis mindegy, utólag is bocsi, csak furcsállottam és rögtön kiderült, hogy ki a Facebook barát vagy az sem... megjegyzéseim, ha megosztásra kerültek, nem sokszor tapasztaltam még ezt, de azért van néhány intelligens Facebook ismerősöm a többezer közül, az igaz, hogy legtöbbször nem magyar... ezt a másodperces #gombnyomást, utólag is köszönöm, megtisztelő! Ezzel nemcsak az én oldalamat frissíted, hanem a Tiédet is... egy ideje így működik suttyomban ez a fránya közkedvelt oldal vagy megveheted a hirdetéseket az még beválik... lehet választani... 

#mindenokici
Port de Saint Tropez, France
#jerestechezmoi #stayathome #maradjotthon #fuckcovid19
Vigyázz magadra, mert akkor mindenkire vigyázol!




Nincsenek megjegyzések: