PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2020. április 14., kedd

31. NAP... MÉG EGY HÓNAP #MARADJOTTHON #JERESTECHEZMOI #STAYATHOME...

2020. április 14. Port de Saint Tropez, France
...Húsvét utáni kedd, első reggele... meglepően jó közérzettel ébredtem, megint mosolygósan... nem is akarok visszagondolni, hogy mit éreztem az előző napokban... eltűnt a #homály, nemcsak az elém táruló kikötőről és a mögötte lévő hegyekről is... de jó, ISTENEM DE JÓ!...  érzésben olyan, mint régen... teraszomon állva, a levegőt mélyen belélegeztem és nem volt az az érzésem, hogy csak a torkomig jut el, lassan terjedt szét az egész testemben, megtelt a tüdőm és a világ kinyílt bezárt szemeim  előtt... felfelé széttártam karjaim, meghajoltam, mint minden reggel és megköszöntem, hogy ezt most megint érezhettem...  Freddy Mercury "Tavaszi szél vizet áraszt..." dallama betöltötte nemcsak a szobámat, hanem az egész kikötőt... kiengedtem, hogy beterítse az egész világot...




#minenokici #jerestechezmoi #stayathome 
Vigyázz magadra továbbra is, mert akkor mindenkire vigyázol!
Port de Saint Tropez, Franciaország

Nincsenek megjegyzések: