PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2020. április 27., hétfő

44. NAP PORT DE SAINT TROPEZ... A TENGER KÉK MÉLYSÉGE HAJÓK NÉLKÜL...


p.s. ... 44. nap reggelén 2020. április 26. hétfői napon a helyzet változatlan, megállt az idő... ahogy most látod ezt a fotót pontosan ennyire üres a tenger vize... hajók eltűntek a "Bermuda háromszög" titokzatos megfoghatatlan mélységéhez hasonlóan itt Port de Saint Tropez-ban is... 
... azon elmélkedem, de nem nagyon szeretnék belegondolni, hogy egyszer vissza lehet majd állítani az ÉLET-et még valaha ezen a földön, hogy úgy érezd, hogy minden nap kapsz egy olyan élményt, amitől több leszel... szebbek lesznek napjaid, emlékeid... amire majd úgy gondolsz egyszer vissza, hogy megérte "lejönni" és átküzdeni magad a nehézségeken, mert az a néhány boldog pillanat mindent kárpótolt... és tényleg össze kellett törni mindent ahhoz, hogy újra FEL TUDJUK ÉPITENI az egész "VILÁGUNKAT"... ?
...nosztalgiával gondolok vissza a 2019. évi Giraglia vitorlázó versenyre, de nemcsak arra, hanem az összesre 2014. év óta ... ezek már biztosan megmaradnak nekem és köszönöm, hogy ott lehettem... 
... nézz bele a filmekbe, ha időd engedi... egy párat kiemeltem itt, ami számomra kedvesek... 

BIPH'VL18 
Film&Photography
since 2006








... ebben a #maradjotthon káoszban találtam egy kezet, amit megérinthettem és EZ MINDEN! ...



Nincsenek megjegyzések: