PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2020. április 23., csütörtök

©40. NAP - PORT DE SAINT TROPEZ - MIKOR AZT HISZED, HOGY MINDEN NAPOD KÜLÖNLEGES LESZ, AMIKOR CSAK TE AKAROD...




...  amikor azt gondolod, hogy bizonyos dolgok, tárgyak, helyek állandóan ottmaradnak, ahol vannak hosszú, hosszú évek óta mozdulatlanul...  akkor most megsúgom neked, hogy nagyot tévedsz ebben... megtanultam az évek alatt, ha előttem volt a pillanat azonnal lefagyasztottam, mert abban biztos voltam, hogy többet nem fogom látni pontosan abban a formában... de azt még én sem gondoltam, hogy a kedvenc tengerpart melletti éttermeim, bárjaim, napozó helyeim egy 24 h alatt köddé váltak... a mostani #maradjotthon életformáról nem is beszélve.., de ez majd talán egy másik fehér lapot foglal majd el... a 39. nap kemény energiákat bocsájtott ki, úgy tapasztaltam nemcsak nekem... a 40. nap azt gondolom, hogy az élet megy tovább... annyi minden történt már velem volt közötte ilyen is... olyan is... mától, nincs több időm, csak az olyanra...
... '90-es évek Moorea Plage Saint Tropez, Claudy a bárjának koktéljaival ebéd előtt jó kedvre derítette a társaságot... Gypsi Kings énekelt az asztalod mellett és Te azt gondoltad, hogy ez a legtermészetesebb dolog a világon... majd eltelik néhány év és az együttes világhírű lett, de álmaimban mindig ottmaradt az a pillanat, amikor csak nekem énekelt... körülöttem emberek, élvezték a tenger gyümölcseit, provence legjobb borait ... egy rossz hangulat, máris a poharad tartalma szállt szerelmedre, aki félre hajolt és a mögötte lévő asztalnál egy kisfiú szemében landolt... másnapra már búvár szemüvegben ült le asztalához... igazából én nem vettem észre... de egy felemelt kar jelezte a szülők részséről, hogy felkészültek, nyugodtan locsolhatom a  provence vörösborát... nagy nevetés, jó hangulat ... én odarohantam és átöleltem a kisfiút, hálásan megköszöntem azt, hogy elfogadták az őrültségemet, amivel nem akartam bajt okozni... de igy alakult...
... ez egy pillanat volt a sok közül, ami 1984-1992 között történt Saint Tropez-ban...
 ... 2019. januárjában egyik napról a másikra eltűntek a tengerpart mellett lévő éttermek, néhány kivételével... Club 55 / Tahiti 
olyan volt, mint egy tornado arrajárt volna, egy éjszaka alatt az összes plage-nak, emlékeimnek szia... de ez egy másik 
történet lesz...

Letölthető / Download / Télécharger photos
Web: barna-ilona.wix.com/biphoto
Közvetlenül az ALAMY BIPHOTONEWS Portfilioban letölthető professzionális 14130 fotó egy kattintással (lassan nyílik!) : https://www.alamy.com/portfolio/ilonabarnabiphotonews
#events #download #photos #portraits#foodanddrink #nature #provence #festivals#festivaldecannes #polocupmonaco #hommeoffice#stayathome #jerestechezmoi #maradjotthon#telecharger #canon #photography #biphotonews#mindenokici #fuckcovid19 #lifestille #stilllife#sainttropez #thisissttropez #lechateaudegrosbois#paris #notredame #jazzpiknikpaloznak#azeletmegytovabb
p.s ... 2020. április 23. (csütörtök) örülök, ha benézel ide, annak még jobban, ha meg is osztod... ezzel beindítod a Facebook beszorított világát is nemcsak nekem... 

Nincsenek megjegyzések: