PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2020. április 2., csütörtök

©18.NAP - BULI VAN! LILI SZALAGAVATÓJÁRA KERÜLT A VÁLASZTÁSOM MA...( 2020. 04. 02.)


18.NAP KARANTÉN PORT DE SAINT TROPEZ
BULI VAN! 
LILI SZALAGAVATÓJA
(2015.)
2020. ÁPRLIS 02. 

#covid19 nem válogat,( ahogy Dédi mondaná #nemlacifacazik ) a színekben, vallásban, származásban bezárta földünk lakóit ... #stayathome #jerestechezmoi #maradjotthon



p.s. ... tegnap a "bolondok napján" Dédike, aki valójában a Nagyim volt, de Viktor fiam születése után erre változtattuk, nem volt tudatos valahogy így alakult akkor... 2020. április 01.  engem is megviccelt... nem néztem meg az időt és este 8h kor vettem észre nagy szatyorral a kezemben bevásárlás után, hogy a sétám elmarad a Saint  Tropez-i kikötőben, mert elvesztem a bevásárló központban... izgultam a visszavezető uton, hogy a rendőrök elkerüljenek, habár volt kijárási engedély papírom kitöltve... a belső hangom megszólalt, mikor azon gondolkoztam, hogy ma sportoljak vagy öregekre vigyázzak... az utóbbit választottam az minden esetben védelmet ad... ezt a rublikát x-ltem be a lehetőségek közül, ... így, ha elkaptak volna sem büntethettek volna meg... de, azért tudod ez a szorongásos érzés nem esett jól... ma jobban figyelek az időmre... is... teraszom alatt az élet ma zajosabb, mint eddig... erről majd később... majdnem elfelejtettem, hogy a választásom erre a videomra azért esett, mert ez egy nyersfelvétel, retus és vágás nélküli, az élet tiszta valóságát adja Lili (bátyám kisleánya) szalagavatójáról mindenféle "manír" nélkül a fiatalság boldogsága... eddig nem volt publikus... vigyázzatok magatokra, egymásra!
(biztosan említettem már, hogy Dédike nevezte el Saint Tropez-t "szentapónak"..., hogy miért is, azt mondta:
- Saint Tropez, ezt mindig elfelejtem, hogy hol is vagytok, hová költöztetek...?, de "SZENTAPÓ" az megmarad az agyamban... így lett nekünk egy saját városunk "SZENTAPÓ"...)
... erről jutott eszembe, hogy tegnap csináltam egy filmet magamról...magamnak... majdnem 15 perces, de még nem döntöttem afelől, hogy publikus legyen-e vagy sem... valójában két dolog miatt az egyik, hogy lássam a változást magamon... majd később visszatekintve erre az időszakra... a másik, hogy ne felejtsek el hangosan beszélni... erről jutott eszembe, hogy nem tudom valakinek feltűnt-e, hogy ez a Covid-19 nem tiszteli a határokat... simán eltűntette... kerítés ide vagy oda... 
(... linkekre feltétlen egy kattintást!)

Nincsenek megjegyzések: