PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2020. április 19., vasárnap

©36. NAP - PORT DE SAINT TROPEZ VASÁRNAP REGGEL 8h ...

L'église Notre-Dame-de-l'Assomption de Saint-Tropez


...reggel ébredés után azzal kezdtem a napot, hogy gyermekeimnek írtam a messengeren, amit nem küldtem át, hanem inkább ezen az oldalon elmentettem, nem akartam felébreszteni őket, hogy pittyeg a mobil... gondolatban átöleltem őket... hiányoznak...


...  Saint Tropez templomának harangja éppen 8h órát jelez … esik az eső végre... ezzel tisztul a levegő is... én jól vagyok, nagyon jól vagyok... tegnap már körbe futottam az egész várost, Place des Lices-en keresztül, fel a meredek Byblos utcáján, majd rögtön keresztül az erdőn a Citadelláig, azt megkerültem lenéztem a Granier Plage-ra ... 

...elém tárult az egész tenger a horizont messzeségéig... a tavaszi mezei virágok körülöttem nyiladoznak, egy kicsit időztem gyönyörködtem a természet szépségében... lassan óvatosan lementem a meredek kis úton a temetőig, azt megkerülve La Ponche plage érintve kifutottam lassú tempóban a kikötő végéig a világító toronyig ...ott, felmentem a lépcsőn, körbe sétáltam a teraszát... éppen naplemente volt, széttártam kezem a 35. napon is megköszöntem Istenenemnek, hogy milyen nagy ajándék nekem, hogy itt élhetek ezen a csodás helyen és kértem vigyázzon a gyerekeimre, családomra, barátaimra és az egész világnak adja vissza a boldog napokat egészségben... hatalmas kört írtam le karjaimmal... meghajoltam a nap felé összekulcsolt tenyereimmel hálát, köszönetet adva...gondolatban védő, szeretet burokkal vontam be az egész földet ezen a napon is... 



... 36. NAP reggelén Chopin zenéje üdítően hat, azt gondolom mindenkire ...



... majd estére maradt a visszaemlékezés, felejthetetlen, közös pillanatok, amik most megkönnyítik a #maradjotthon életformát egy távoli ország kikötőjében... 
... évekkel ezelőtt történt, ha jól számolok, de ez nem az erős oldalam 2015-ben... kaptam a fiamtól egy fotóstúdió felszerelést, lámpákat, hátteret egyéb fontos nélkülözhetetlen kelléket... közösen kialakítottuk a házunkban a legalsó szinten egy izolált helyet... próbáltuk beállítani együtt a fényeket, igazából Ő a fények mestere én, csak statisztáltam és közben próbáltam rögzíteni az agyamban az új információkat... a sorozatból most találtam ezt a portréját... szeretem ezt a képet ... nagyon szeretem ... 


„A szem a lélek tükre” – tartja egy bölcs mondás, amely Jézus tanítása nyomán keletkezett. Mindent elárul az emberről, visszatükröződik benne az ember egészsége és betegsége egyaránt. Nem kell modern íriszvizsgálatoknak alávetnie magát senkinek, a hozzáértő azonnal képes megmondani mi lakozik a mélyben. Nem hiába, hogy a szem a szépség egyik igen fontos jelképe... (forrás!)

Vigyázzatok magatokra, mert akkor mindenkire vigyáztok!
2020. április 18.
Port de Saint Tropez


Nincsenek megjegyzések: