PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2020. április 12., vasárnap

©29. NAP - hajnalán - Andrea Bocelli: Music For Hope - Live From Duomo di Milano



p.s. ... Port de Saint Tropez, France 2020. április 12. Húsvét vasárnap este meggyújtottam egy gyertyát #mindenkiért és kitettem a teraszomra úgy hallgattam Bocelli hangját... nagyon szép volt és egyben nagyon szomorú... teljesen üres volt a kikötő egy lélek sem volt az utcán, ugyan úgy, mint a "Duomo di Milano" -ban... az is kongott az ürességtől... szépen előre megszerkesztett film, közvetítés volt... sírdogáltam ... hirtelen csöngött a  mobilom, ez kizökkentett, aminek nagyon örültem... aki igazán szeret, az megérzi azt, hogy mikor kell felhívni... EZ MINDEN!
Jó egészséget kívánok és köszönöm szépen ezt a csodálatos előadást! 


#mindenokici
Je te remercie pour ...



Nincsenek megjegyzések: