PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2021. április 26., hétfő

©SAINT TROPEZBAN KARANTÉNBAN < VIHAR ELLENÉRE, KIRAKATOKAT BÖNGÉSZTEM A MAI NAP ÉS OLVASTAM A HÍREKET...

AZ ÉLET FOLYTATÓDIK SAINT TROPEZBAN IS...

LA VIE REPREND


VIRÁGOK ÜDE ILLATA A LEVEGŐBEN...
 


Griffes de sorcière, plantes grasses sur la plage - Saint Tropez, France -
2021. április 21.
Photo © #ilonabarnabiphotonews

Saint Tropez, France 2021. április 26.

p.s... fenti virágokat egyik sétámkor találtam egy kis provence ház előtt a La Bastide uton éppen a Chapelle Sainte Anne felé tartottam... 



FLORIST MARTINAUD MEGLEPETÉSEI A MAI NAP...


ÚJ ÜZLET NYITOTT A NAPOKBAN ELVITELRE... 
L'AUBERGE DES MAURES Depuis 1931, il est le repère de la gastronomie locale, de la cuisine provençale à Saint-Tropez

Kiváló Michelin konyhája volt még a járvány előtt, felvette az új megélhetési lehetőséget, most nyitott egy új elvitelre üzletet a Postával szemben... igazi kulináris illatok terjengenek körülötte, benéztem a napokban, csábító a kínálat...












SAINT TROPEZ KÉZI KÉSZÍTÉSŰ SZANDÁLJA...
SANDALES TROPEZIENNES















Saint Tropez, France 2021. április 26. (Hétfő)
p.s... annak ellenére, hogy a tegnapi nyár eltűnt mára, nem estem kétségbe... sétálás közben megnéztem a vihar ellenére is egy - két kirakatot a városban... készülődnek a szezon nyitásra, amit nem lehet tudni mikor lesz a mostani helyzetben... halvány hír járja, hogy talán május 4-től... Magyarország elérte a 3,5millió beoltottságot a vakcinával, így szombaton az előre ütemezett terv szerint kinyitottak a teraszok... láttam a riportot erről... fiatalok boldogan ellepték, mint hangyák a mézet, nem törődve semmivel... kicsit sok volt a #négyfalközött... ez érthető... most, csak mérlegeltem, logikát nem kerestem... 3,5 millió ember x 2 = 7millió vakcina (minimum) ... azt is olvastam, hogy néhányan megnézették a hatásukat, de nem találtak szervezetükben védekező ellenanyagot... ? ... erre a választ is olvastam: ... nem gond akkor jöhet a harmadik oltás... nem szeretnék ennél mélyebbre belegondolni... maradok inkább a kiratok nézegetésénél és a virágoknál... azért itt a mai nap végén valami történt a nyílt tengeren... abból gondoltam,  hogy riasztás volt, mert mozgolódást láttam a Bailli Suffren hajó fedélzetén a legénység, mint apró hangyák ugráltak le és fel ... ezt, mind a kikötőből láttam ... a fotón mögöttem középen a piros és zöld színű hajó, amiről írtam most... 7h előtt néhány perccel történt mindez, nem tudtam megvárni a kihajózást, sietnem kellett haza... tudod, takarodó elkezdődött... ezt komolyan vettem ma, tegnap a járőrözők elnézték még a lazaságom, de nem szeretném kihúzni a bicskát... ahogy a Nagyapám mondta annak idején és ma is mondaná...





Welcome / Üdv / Dobrodosli / Bienvenue 



Nincsenek megjegyzések: