PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2021. április 15., csütörtök

©SAINT TROPEZ KARANTÉN IDEJÉN...ORGONA ILLATA MEGÁLLÍTOTT AZ UTON...

ORGONA ILLATA
VISSZAREPÍTETT GONDOLATBAN, A BUDAI KERTEMBE, ANYUM ÖLELÉSÉBE...


 




Saint Tropez, France 2021. április 15. 
p.s... ezen a tájon először találkoztam orgonával 1984-óta... téptem kemény 70-nel, Ramatuelle városát épp mögöttem hagytam... tudod miért jegyeztem meg ezt itt, mert tapasztalatból mondom Neked, hogy ajánlatos betartani ezen a környéken is a kötelező sebességet, ha nem figyelsz könnyen fizethetsz, ami elég súlyos összeg... a radart előre jelzik egy táblával, ezt komolyan kell venni... szóval csak azt akartam mondani, hogy még nem láttam egy év alatt itt karambolt és képzeld, ha indexelek beengednek udvarisan nem kell órákig várni, hogy hátha valaki megsajnál, mint Magyarországon... egyszóval stílusuk van, nemcsak a vezetéshez ... betartják a szabályokat... biztosan van itt is kivétel, de én még nem találkoztam azzal... szóval, ahogy igyekeztem a szokásos bevásárló központom irányába először azt hittem rosszul látok, de nem ... tényleg orgona... fék, mögöttem senki, ez mázli volt, néha meggondolatlan vagyok és máris kiugrottam a kocsimból, hogy letépjek egy szálat... ezt muszáj volt, nem lehetett kihagynom tudod..., az illata, Anyumra emlékeztet... próbáltam felérni, de elég magasan volt, így csalódottan mentem vissza a kocsim felé, amit otthagytam az útszélén... ez egy igen forgalmas út még karantén idején is, nem árt az óvatosság... kicsi ösvény vezetett fel a dombra, na gondoltam megnézem mivan ott fent... nem volt kitéve tábla, ami a magántulajdont jelezte volna, így bátran elindultam felfelé... lepusztult faépületek, csónakházak, eléggé félelmetesnek tűnt a hely, mintha lakatlan lett volna, de tudtam, hogy nem... élet nyomait lehetett látni... az egyik ház előtt egyetlen egy bokor orgona engem várt...felragyogott a fejem és letéptem egyet... boldogan indultam vissza a kocsim felé... kicsit sietősre vettem a léptem, mert észrevettem, hogy egy tekintet követett az egyik ház ablaka mögül, de nem szólt rám...





Orgonavirágom a kedvenc fadelfinem és fateknőcöm ölelésében, őket a tengerparton találtam 
   


Nincsenek megjegyzések: