PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2021. április 24., szombat

©Chapelle Sainte-Anne * Chapelle de Pampelonne (Saint-Tropez, Franciaország) ... tegnap ezek a szenthelyek csábítottak...

CHAPELLE SAINTE-ANNE SAINT TROPEZ











p.s... volt idő 2000-ben mikor a közvetlen közelében laktam... de tényleg igaz az a mondás, hogy sokszor akkor válik különlegessé, amikor eltávolodsz a helytől... teltek-múltak az évek és amikor tehettem és lelki  békére vágytam, mindig felkerestem ennek a XVII. században épült kápolnának a kertjét, a Chapelle Sainte-Anne Saint Tropezban... innen belátható a környék, fantasztikus panorámája van a városra és a tengerre a szőlőföldeken túl... sosem voltam még a kápolnában, ahol esküvők, BB, Funes filmek forgatásai és a Bravade ünnepek zajlottak...


*

...La Route des Plages, Ramatuelle... az úton lassan haladtam, betartottam a 70km-es sebesség korlátozást, na nem azért, mert szabály, az szabály, hanem szerettem a tájat körülötte és gondolatban elkalandoztam... tegnap váratlanul kinyílt az mellett az egyik rácsos vaskapu, ami eddig mindig zárva lehetett, mert sosem tűnt fel és így most betekintést kaptam a Chapelle de Pampelonne kertjébe először... minden nap ott mentem el mellette, de valahogy sosem vettem észre... rá is csodálkoztam magamban, mert úgy tűnt egy pillanatra, mintha eddig nem is lett volna ott sosem, csak most valami csodának köszönhetően kinyílt előttem és várta, hogy belépjek... érzésben olyan volt, mintha akkor jelent volna meg a semmiből, ha érted mire gondolok itt...  nem hagyhattam ki és behajtottam a SMART-ommal a kertjébe ... idős hölgyek egy kis csoportban, mintha miséről távoztak volna, de még indulás előtt fontos dolgokat akarnának egymásnak elmondani... az egyik felém tartott, ahogy megpillantott... éppen záróra, halványan mosolyogva közölte... kérésemre, hogy csak egy pillanatra megtekinteném a kápolnát kívülről, ha lehetne...  engedélyt kaptam és körbe sétáltam a szenthelyet... jó érzéssel távoztam, örültem a felém áradó kedvességnek... mosolyogva integettem a kocsimból és összetettem tenyerem... hálásan köszönöm... kedves mosoly volt a válasz... nekem akkor ott úgy tűnt angyallal, angyalokkal találkoztam... 


Chapelle Saint Andreé de Pampelonne - Ramatuelle, France 








Nincsenek megjegyzések: