PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2021. április 16., péntek

©SAINT TROPEZ KARANTÉN IDEJÉN... LES TOURNELS ...


SZŐLŐFÖLDEK * VADVIRÁGOK * BORÁSZATOK
... minden időszakból próbálom a legszebbet és különleges, számomra érdekes dolgokat kivenni...
... karantén idején a lakhelyemtől 10 km-es távolságon belül este 19h-ig...
... még szerencse, hogy szeretem a természetet és a jó borokat...

Les Tournels © #ilonabarnabiphotonews
 



Magyar Hír (katt.ide)


Saint Tropez, France 2021. április 16. (szerda)
p.s... nehezen ébredtem ma reggel, már két napja éjjel nem tudok aludni, ami nálam nagyon szokatlan, mert eddig ilyen jellegű problémám nem igazán volt... biztosan oka van, majd kiderül mi... ráadásul olyan hűvös lett, hogy attól tartottam esni fog a hó... ezen a tájon ritkaság számba menne, mert mégiscsak a Cote d'Azur kellős közepén vagyok...  a kikötő fölött sötét felhők, beárnyékolták nemcsak a hangulatomat... nem ragadtam benne sokáig, fogtam magam kitakarítottam két szintet a házból... ez mindig segített régen is... majd fogtam magam és lefutottam a kikötő végéig... mikorra odaértem a nap is kisütött ... eddig tart errefelé a rossz idő... 

Port de Saint Tropez, France 2021. április 16 
Photo © #ilonabarnabiphotonews








Nincsenek megjegyzések: