ÖREGEDÉSRE AJÁNLOTT KRÉMEK VÁLASZTÉKÁBÓL KIEMELTEM AZ EGYIKET
p.s...
Caratia Crem2 olvasom az ajánlat hitelesnek tűnő történét... megérintett és már majdnem megrendeltem, de gondoltam előbb alaposabban körülnézek a neten és elolvasom a véleményeket, megkeresem a neveket, amivel hirdetik. Nem találtam semmit, ami megerősített volna abban, hogy megvehetem a terméket bizalommal, de ettől még lehet, hogy tényleg jó, csak hát...
Volt olyan link, ami egy egészen más termékhez, szolgáltatásokhoz vezetett el!
Megrendelés kedvezménnyel rákattintottam és egy másik terméket hirdetett
itt!
dr. Kenzo Sakura hiteles weboldalát sajnos nem találtam meg!
Valaki ismeri ezt a terméket és használta már, mert a véleményekben olvastam, hogy nagyon jó, de az is elbizonytalanított... más termékeknél is megtaláltam ugyanazt a nevet a véleményezők között...
Nem akartam úgy járni, mint a hibásan érkezett, más színnel, Made in China (a hirdetésben nem olvasható a származási hely!) gyenge minőségű
főnöki irodai maszírozó székkel, amit Karácsony előtt
rendeltem. Ajándéknak szántam, de elbizonytalanított a dobozon található információ és még jó, hogy megvizsgáltám a terméket. Felháborító, hogy három funkcionális hibát is találtam (fotók lent!), a szék használhatatlan. Most várakozásban vagyok, hogy vajon mikor küldik vissza a pénzem...
A kép, ami után vásároltam:
A kép mutatja a terméket, ami megérkezett hasonul a színe a származási helyéhez. Szerinted is van különbség, a három hibáról most nem is beszélve.
USB csatlakozó feje horpadtan érkezett, a termék funkcionálisan használhatatlan, masszázsnak szia:
A lábtartót nem lehetett betolni a helyére és a székemelő első próbálkozás után feladta a szolgálatot, nem müködött! Most nem beszélek arról, hogy az egész termék kivitele minősíthetetlen, ahogy a fiam jellemezné 'sufnituningos', arra mondjuk általában mindig, ami nem szakember által elkészített, nem profi!
Valójában nem tudtam alaposabb lenni vásárlás előtt, mert csak a rendelés után lehetett látni a visszaigazoláson, hogy ki is az eladó cég valójában és a
panaszoldalt azután tudtam kikeresni, ahol olvastam a véleményeket, amikből kiderült, hogy bizony én is egy
áldozat vagyok. Bele sem mertem gondolni, hogy mi lett volna, ha nem én bontom ki először, hanem a gyermekeim Karácsonykor.
Arról nem is beszélve, hogy milyen kellemetlen volt és udvariatlan a telefonos szolgálatuk női hangja, mikor a hibát bejelentettem és kérdeztem, hogy hová kell visszaküldeni a terméket, kértem a pontos címet, mert ugye a visszaküldési határidő 14 nap volt . A női hang nyers, udvariatlan volt. Megkérdeztem, hogy szabad-e tudnom kivel beszélek?
A válasz :
- Én nem mondom meg a nevem, nem tartozik rám az ügy, majd továbbitom a panaszát és azok válaszolnak ... - így képviselte a céget, aki gondolom megbízta az is lehet, hogy maga volt a
cég!A
GLS futár minősíthetelen stílusát, hozzáállását még itt megjegyezném, felkerült a nem ajánlanám senkinek listámra!
(linkekre feltétlen egy kattintást!)