PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2022. december 2., péntek

©CAP TAILLAT FRANCE * EGY CSOKORBA KÖTVE, CSAK NEKED! #ilonabarnabiphotonews

@ilonabarnabiphotonews
Cap Taillat
download

p.s...Neked szedtem ! 🙂 ... felfedezni új tájakat bárhol a világon az egyik legszebb, legizgalmasabb dolog... ezt a virágcsokrot séta közben szedtem tegnap Cap Taillat egyik ösvényén... az öblöt hatalmas sziklák ölelik körbe, ahonnan ellátni a horizontig... a hegyoldalában keskeny út vezet el Cap Taillat -ig... 2018. májusában végig sétáltam, igen hosszú és fárasztó volt, de őszintén mondhatom gyógyító erejét megőriztem a mai napig... az egész hegyoldalt lenyűgöző lila bogáncsvirág borította ... nem gondoltam volna akkor, hogy ez lesz az utólsó ilyen utam... 2019. évben leégett az egész hegyoldal, egy óvatlan cigarettavég miatt... azóta más növények uralják a helyet... ha időd engedi nézd meg az albumot erről, a fotók utóljára mutatják a táj szépségét lila pompában! ... egy kattintással elérhető utána a "More" 38. album... https://www.alamy.com/portfolio/ilonabarnabiphotonews 

@ilonabarnabiphotonews


Cap Taillat az egyik legvadabb, egyben gyógyító hely a provence-i partvidéken. Ez a kis finom homoknyelv Ramatuelle és La Croix Valmer határaként, néhány km-re St-Tropez -tól található, kicsit elrejtve az öböl, nem könnyen megtalálható... ... 


Nincsenek megjegyzések: