PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2021. január 29., péntek

©Without mask Saint Tropez (2019) sorozatomból... L'Hotel de la Ponche par Visites Privées (ollózva!)

 


L'hôtel de la Ponche a accueilli d'innombrables artistes dont Boris Vian ou encore Juliette Gréco... De petit bar de pêcheur, il est vite devenu une véritable institution à Saint-Tropez. Replongez-vous dans l'histoire de cet établissement mythique. (forrás!)

p.s... hetente sokszor érintem sétáim során a 'La Ponche' pici öbölét itt Saint Tropez kikötőjében... néhány percre található a városi templomtól az 'Église Notre-Dame-de-l'Assomption de Saint-Tropez' ... valahogy kimaradt nekem eddig a hotel La Ponche alapos ismerete, talán azért, mert a kikötőben lakom egy régi házban 2014-től, nem volt azóta szükségem hotelre, mint régen a kezdetekkor 1984-ben, de akkor is a Hotel Byblos-ban laktunk pontosan 1990-ig, amikor megvettük a Viktor-Laszlo villát és megvalósítottuk otthonunkat... kattints a filmre itt belecsempésztem egy pillanatra, de tudod, igazából ebben a rövid filmemben belesűrített pillanatok számomra az igazi SAINT TROPEZ mindenféle "máz" nélkül ... #azensainttropezom 

Sans Bla bla Saint Tropez 

(2019)



na, ebből azt akarom kihozni, hogy nagyon megörültem, mikor megnéztem ezt az ismeretterjesztő rövidfilmet... információk halmaza a régi tropezi életről, híres emberekről, akik a hotelban laktak, fotókkal illusztrálva... Romy SchneiderBrigitte BardotRoger Vadim ... igaz történetekkel színezve... kíváncsivá tett, egyszerüen marasztalt...

...na, ebből azt akartam kihozni, hogy nagyon megörültem, mikor megnéztem ezt az ismeretterjesztő rövidfilmet... információk halmaza a régi tropezi életről, híres emberekről fotókkal illusztrálva, akik a hotelban laktak.. Romy SchneiderBrigitte BardotRoger Vadim ... igaz történetek egyszerüen marasztaltak...

Bienvenue/Welcome/Dobrodosli/Isten Hozott!
(a linkekre feltétlen egy kattintást!)
EGY FALAT PROVENCE
 KARANTÉN IDEJÉN 
(Directly from Saint Tropez)

Nincsenek megjegyzések: