PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2021. január 5., kedd

©AZ EMLÉKKÉPEK ÖRÖKRE ITT MARADTAK...

In Memoriam Menyhárt Klára [1955.01.04. -  2014.09.28.] « BIPHOTO «
In Memoriam Menyhárt Klára [1955.01.04. -  2014.09.28.] 

p.s. ... milyen jó volt, amikor együtt nevettünk, kalandoztunk a világban... szomorú és valahogy nem is tudtam elfogadni sokáig, hogy miért nem beszéltél arról sosem, amit a lelked mélyén szorongva megtartottál magadnak az utólsó pillanatig, nem osztottad meg, én azt hittem, hogy mindent megbeszéltünk jót és rosszat egyaránt... a barátságunk nekem erről szólt... mindenre van megoldás, amíg itt vagyunk azt tudtad nagyon jól mégis egy másik utat választottál... az utólsó találkozásunk szavai erősen megmaradt az emlékeim között, felejthetetlenül...akkor nem igazán tudtam értelmezni...

- Incikém, mi lehet még új ebben a világban, már minden volt az életemben... - kissé hadarva soroltad fel az addigi élményeidet, amik mély nyomott hagytak életedben... lehetett érezni, hogy felzaklatott, vibrált a levegő körülötted és a végén hangosan felkacagtál... szemben álltam veld és, csak hallgattalak csendben, váratlanul ért ez a kitörésed... éppen távoztál és lent álltunk a Verecke kapujában, majd hirtelen mozdulattal átöleltél és mélyen belenéztél a szemembe és nagyon komolyan azt mondtad:

- Te vagy az egyetlen Barátnőm! ... - utána gyorsan beültél a kocsidba, eltűntél... akkor még nem gondoltam, hogy örökre... ezt az emléket hagytad itt nekem ...



Nincsenek megjegyzések: