PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2021. január 12., kedd

©ÓRIÁS PLAKÁT A #maradjotthon VILÁGUNKBAN BUDAPEST NAGY ÉPÜLETÉN AZ UTCÁN...

 

download
download photos click!




2021
Saint Tropez, Franciaország
👌💥

p.s... 2021.január 12. 18h ... téptem haza ezerrel, látom, hogy nincs fény a III-on... leparkoltam a ház előtt, majd gyors léptekkel mentem keresni MJean-t, épp a napokban volt 90 éves... nem, mintha ez számítana valamit, húszévesnek érzi magát, de biztosra vettem, hogy nem informálódott, hogy tilos hat után sétálni mától az utcákon, ennek függvényében minden üzlet bezárt... ahogy rohantam a Rue Gambetta közepén hallottam, hogy a kanyarban autó jöhet velem szemben a fényeit már láttam...jobb a békesség gondoltam és fel akartam lépni a járdára, a szegélybe beleakadt az #adidas futócipőm széle... tudod a legujabb divatnak köszönhetően szinte külön életet él a felsőrészétől ... én akkorát repültem a levegőben, hogy a #wizzair -t is elbűvöltem volna, majd hatalmas csattanással landoltam, mint a levelibéka a járdán, a fejem kb. 1 mm-re a faltól... nem síránkozom megúsztam ezt is, de messziről olyan hatást kelthettem, mintha egy hontalan fetrengett volna a földön... az autó lassított mikor mellém ért... akkor már föltápászkodtam, nem volt egyszerű ... a vezető ölében fehér kiskutya és mind a ketten néztek rám, a szemükben, hogy vajon jól vagyok-e?... láthatták az attrakciómat... felemeltem a kezem, hogy minden OK! és mosolyogva tovább haladtunk ki..ki a maga útján... ez volt a második hatalmas esésem egy év alatt mióta karanténba szorultam itt a Cote d'Azur tájain... az előző Bauduen hegyoldalában Babuche sétáltatása közben történt, de ezt most nem részletezem... remélem ezzel letudtam a 2021. évit, mert az tavaly történt ... 
Isten Hozott / Bienvenue / Welcome / Dobrodosli ... jól vagyok!

.. a lényeg amit akartam mondani majdnem kiment a fejemből, ez lehet az esés miatt, hogy ebben az időszakban is Budapesten óriási plakát hirdeti az örök fiatalságot a bevált helyén az épület falán...nekem időutazásnak tűnt, talán sejted, hogy miért..., ahogy nézegettem a fotót, azért is osztottam meg... a '80-as évek magyar divatvilág bevillant, csak akkor a #fabulon volt a főszereplő, a fotómodell meg fiatalabb lett és gyönyörőbb, mint valaha... láthatod a számok semmit nem jelentenek... kár, hogy az életforma kezd hasonlóvá válni, mint annak idején... remélem a három évenként utazhatsz, három napra, minimál valutával az kimarad... jobban járunk a mostani helyzettel maradj otthon!... láthatod mindenben van valami jó, csak meg kell találni...




12 janvier 2021
en Provence- Alpes - Cote d'Azur




Nincsenek megjegyzések: