PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2024. április 27., szombat

©LEVENDULA MEZŐ PROVENCE VALENSOLE, FRANCIAORSZÁG "OTT VAN PROVENCE, AHOL TE AKAROD SOROZATOMBÓL"

 

Alamy download photos
Valensole, Franciaország levendula mező // Photo #ilonabarnabiphotonews


p.s... Valensole, Franciaország provence (Dél-Franciaország egyik történelmi régiója a jelenlegi PACA (Provence-Alpes-Côte d’Azur) régióban.) levendula mezői (2018 - 2020) ... amikor erre a tájra vetődtem 2018-ban először, majd utána többször is az életemben, olyan érzés volt, mintha a "PARADICSOMBA" érkeztem volna, maga a "MENNYORSZÁG" vagyis azt hiszem valami hasonló, mert még ott nem voltam, csak elképzeltem már sokszor, hogy milyen lehet... volt egy álmom, hogy szívesen letelepednék és boldogan élnék arrafelé... aztán rájöttem, mikor ez is megvalósult, hogy nem igazán ott a helyem, mert szerettem a nyüzsgő városi életet... (részlet folyt.köv.)

Nincsenek megjegyzések: