PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2024. április 3., szerda

©ALMA - BANÁN - CSOKOLÁDÉ = ISTENI, KÖNNYŰ CSOKITORTA

 

recept 

p.s... ez az én változatom : 4 db almát meghámoztam, darabokra vágtam és kevés vízzel feltettem főzni puhulásig. Leöntöttem a vizet róla (citrommal ízesítettem és megittam) miután készen lett és botmixerrel összetörtem... három kisebb érett banánt hozzáadtam és pépessé zúztam azokat is, a végén hozzáadtam egy tábla 200 grammos olvasztott étcsokoládét (egy lábasba beletördeltem és felolvasztottam) ... majd addig mixeltem, míg teljesen sima nem lett... ezt beleöntöttem egy sütőpapírral kibélelt tortaformába (24cm)... hűtőszekrénybe helyeztem és másnap fogyasztható, de őszinte leszek én már 4h pihenés után megkóstoltam! Isteni volt! (forrás!)

Nincsenek megjegyzések: