PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2023. május 7., vasárnap

©Tésztába teszem a fagyasztott gyümölcsöket és a pite 5 perc alatt kész is! * Kulináris élvezet, az elmaradt!

 
Hozzávalók: tojás - 3 db cukor 150 g tej - 200 ml liszt - 200 g sütőpor - 8 g vaníliás cukor - 10 g áfonya - 200 g porcukor - 10 g Tepsi átmérője 20 cm SÜTŐBEN 175°C/40  (Forrás!)

p.s... igaz, hogy gyorsan el lehet készíteni, de igazából a legegyszerűbb francia receptek is finomabbak ... és még a kenyérről nem is beszéltem, amit ajánlanak... a film nincs egyeztetve a belevalókkal, így nekem a víz és só kimaradt...  (bocs!)
 

 
BIPH'ART ©    
p.s... második receptet próbálom megvalósítani... erről az oldalról, de igazából nem az igazi, úgy hogy nem ajánlom... nem ártana a filmet a belevalókkal egyeztetni... most szívtam itt ennél a kenyérféleségnél, mert a látvány megragadott, de valójában a víz és a só a filmből hiányzik... én meg azt követtem először... most utólag hozzátettem... várom a végeredményt... lehagytam a belső "sallangokat"..., mert nagyon lágy lett a tészta és inkább egybehagytam... tetejére szórtam napraforgó magot... így lett belőle majdnem kalács... melegen tyúkzsírral megkentem az beleolvadt, a kertből szedtem új hagymát, piros retket, finom volt így együtt ... :) 
web

Nincsenek megjegyzések: