PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2023. május 31., szerda

©A MI KERTÜNK CSODÁI * FŰGEFÁNK * SZAMÓCÁNK... ÉS TÁRSAI

 

#ilonabarnabiphotonews


p.s... nincs még négy éve, hogy megláttam a picinyke fügefa csemetét az Auchanban, eléggé be volt fáradva, ott árválkodott egyedül a sok növény között... tépelődtem, hogy mi legyen, hazavigyem, vagy ne, de megszólított, ne hagyj itt, nem fogod megbánni... hát jó nem bánom és ezzel a lendülettel máris a bevásárló kosárba lendítettem... majd otthon a kertünkben fiammal kerestünk egy helyet, ahol mindig süti a nap, elültettük szeretettel és reménykedtünk... tudod, az a nagyon finom lila füge, ha beérik... Viktor gondoskodása, szakértelme, ami dicsőségére válik, sosem gondoltam volna, hogy ezt is kitanulja Á-Z-ig meghozta a gyümölcsét... és én tényleg nem bántam meg...  ❤ #ilonabarnabiphotonews


Nincsenek megjegyzések: