PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2020. március 22., vasárnap

© ESTE A SPAR-BAN PLACE DES LICES SAINT TROPEZ 2020. MÁRCIUS 22. 19h

... toporgok otthon, hogy vajon 19h-tól van a kijárási tilalom este vagy 20h-tól... aztán elindultam lesz, ami lesz, de nem maradhatok vörösbor nélkül ... biztos tipp, hogy elnyomja az erejét a COVID-19 -nek, ha lefekvés előtt iszol egy pohárral... tavaly, amikor két hónapig köhögtem fulladásig és egy orvos sem tudta, hogy mi a bajom, vajon mitől lehet, azt gondolom az mentett meg, hogy még a vénámban is vörösbor folyt... nem beszélve arról, hogy amikor az összes orvos azt akarta, hogy nálam is otthon patika legyen mindent felírt, akkor én töröltem ezeket, eszemba jutott Nagyi mit csinált annak idején, feltett egy fazék vizet, tett bele egy marék sót ... mikor felforrt rányomta a fejem és letakarta egy törülközővel, fulladásig szinte... na ez használt... nemcsak gyerekkoromban, hanem tavaly is... ezek a gondolatok járnak a fejemben egy méteres szélességű utcán sietve a Place des Lices felé, mert láttam ma, hogy csak ott van nyitva a SPAR... kifordulok a La Tarte de Tropezienne előtt és féllélegeztem, tényleg nyitva volt... bemegyek most rendesen a bejáraton, mert úgy általában eddig mindig a kijáraton mentem be, de ezt is, csak ma vettem észre... nézegetem a Gerlinea termékeit, elő varázsolja 1995-t, amikor ezt a terméket importáltuk K.Ildikóval, barátnőmmel, hogy fogyjanak a magyarok, de olyan drágán tudtuk a terméket piacra dobni, mert ugye jó térmék volt és nem az akamu olcsófajta ami semmire sem jó, hogy nem volt könnyü piacot találni, de nem panaszkodom... jól kijöttünk belőle, igaz többet dolgoztam, mint amit kellett volna, de elinditotta az új életemet válás után...  kitekintek az üzlet elé, visszatértem a jelenbe, látom, hogy a kasszában ülő talán a városban az egyetlen dolgozó lehajol a zöldséges pult alá és előhúz egy füves cigit és rágyújt... jól ismerem a fajtáját, volt időszak mikor rendesen küzdöttem ellene... határozottan mondhatom, hogy az ellensége voltam... de idővel itt is engedékenyebb lettem, mert olvastam mostanában róla, hogy tulajdonképpen gyógyszer is lehetne... na ennyit erről... aztán most azt gondolom, hogy tökéletesen igaza van ennek a pasinak itt ülni napi 12 órát nem embernek való, ezt nem is lehet elviselni másképpen, csak úgy néha berózsaszínezzük egy kis fűvel... majd ezzel a gondolattal azonnal fordulok jobbra, mert valaki belépett és nem akartam vele nagyon egylevegőt szívni... közben leemelten a pultról egy nápolyis szimpatikust és rohantam tovább... a borok fölött elidőztem, jót akartam venni, de nem drágát... egy POMEROL-t sikerült kézbe vennem, valahogy sosem tudok a legolcsóbb után nyúlni... hajdanán a '90-es évek elején a Vereckén Budán a házunk pincéje tömve volt jobbnál jobb Bordeaux-i borokkal, a gyerekem apja örömében, mikor megszületett fiunk megvette az 1986. évjárat összes borát szinte... ebből halvány maradvány még látható, lassan muzeális értéküek ... végül Cotes du Rhone ARMOIRES 2018-as évjárat mellett döntöttem... pont árban a negyede volt a másiknak, de láttam, hogy kiváló bor lehet... a kasszás fiú megdicsért, ragyogó szemmel, hogy jót választottam és hozzá a nápolyi is a legjobb... Ő ezt pont egy másodperc alatt tünteti el... ezen röhögtünk... eddig még sosem volt időnk beszélgetni, hát sok mindenre jó ez a változás, ami körülöttünk van most... később kiderült otthon, hogy jó tényleg jó választás volt... éppen majszolom a nápolyit, amikor hajókürt hosszan fütyül a kikötőben... szokatlan hangzavar, kidugom a fejem a terasz ajtón... próbálok ebben a buliban részt venni, két ujjam a számban és fütyülök egyet... mellettem a szomszéd hangosan kuncog ezen... kérdezem, hogy mi ez a kürt... mától igy jelzik a kijárási tilalmat... 20h tól TILOS kimenni!... na ezt biztosan nem fogom elfelejteni... Jó éjt kívántunk egymásnak és visszavonultam a vörös boromhoz! ... majd csöng a mobilom... kihangosítom, mint úgy általában és megtelik a szobám a

Je t'aim

hangulatával... kell ennél több ... ? EZ MINDEN! ...  :)

Ez volt Barna Inci
BIPHOTONEWS DIRECTEMENT DE SAINT TROPEZ
2020. március 22. 20 h

Szép álmokat mindenkinek!... az erő legyen velünk, ami Bennünk van!

#maradjotthon & #inhalálj © BIPHOTONEWS





Nincsenek megjegyzések: