PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2024. február 10., szombat

©ARCHIVE * EGY TALÁLKOZÁS EMLÉKÉRE... (RÉSZLET)

Párizs a megfoghatatlan, a pezsgő élet, nyüzsgés városa, állandó mozgásban! Egy röpke hétvégére is, ha tehetem ott a helyem!

"Aki egyszer belekóstol a párizsi életbe, nincs kedve máshová költözni, megérkezett! Nincs jobb hely egy művész számára, ha igazán alkotni szeretne!"- Zoltán Pável kortársfestő magyar származású, de évek óta már Párizsban élő közeli ismerősöm szavait idézve.  Azt hiszem teljesen igaza van, kezdem én is átérezni ezt. Amióta itt vagyok szinte minden órában történik valami csoda, új élmény, amitől feltöltődöm és boldog vagyok.
A fenti szavak jutottak eszembe Zoltántól, miközben a St. Honore Kávézó teraszán kavargatom a kávémat és  Jean Yves Cylly francia színész, iró barátomra várakozom. 2010. év tavaszán kezdődött ez a barátság. Egy ideje nem láttuk már egymást. Nagyon várom ezt az újbóli találkozást. Megigérte, hogy elhozza az új könyvét,  épp most fejezte be. Már látom is..., csokor virág a kezében, siet felém... felállok és már röpit is a levegőbe, boldogan kacagunk. Jó megint együttlenni, mintha tegnap váltunk volna el. Leülünk és egymás szavába vágva, hadarva próbáljuk besűríteni a történéseket. Alig győzzük befogadni az új híreket egymásról! Színészség mellett az irói pályára lépett..., én meg ismerettségünk óta megerősitettem a fotózás iránti imádatomat [sokat köszönhetek a lelkesítő szavainak, amit Tőle kaptam annak idején ...]  BIPHOTO  nehezebben jött volna létre, ha ezek nem lettek volna!

Büszkén mutatja az új könyvét... könyveit !  Fantasztikus energiával, fantáziával szinte egy villanás alatt kerülnek ki a kész lenyügöző történetek a kezei alól! Érdemes idekattintani és beletekinteni! Maga..., az egész ember egy csoda, megfoghatatlan talány, mintha egy másik bolygóról érkezett volna!  

Elszállt az idő észrevétlenül... rohanunk tovább, egy kellemes találkozással mögöttünk! 
web
"Les rêves sont les jardins de paix d'une âme en peine. Quand la souffrance du cœur pousse à l'errance, quand les envies se meurent, quand les désirs se distillent dans les larmes, les rêves sont les jardins de paix d'une âme en peine."

Délivrance,
Raphaël Vancouver.
www.raphaelvancouver.com
 

Nincsenek megjegyzések: