PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2021. március 4., csütörtök

©CAP CAMARAT, FRANCE... barangolás karantén idején Provence szőlőföldjein, a hegycsúcsig ...

 

Cap Camarat, France 03 03 2021 
Photo © #ilonabarnabiphotonews

p.s... Cap Camarat, France 2021. március 03.

... évek óta nézegettem a Pampelonne Plage tengerpartjáról a homokban heverészve a hegy tetején magasló világító tornyot, a Phare de Cap Camarat, ha szemben állsz a tengerrel jobbkézre esik a több kilométer hosszú strandok végén ...  elindultam már többször, de kicsit távolinak tűnt, így mindig visszafordultam... mostanában karantén idején az a szokásom, hogy minden nap ellátogatok egy úl helyre, amire eddig nem volt időm... különösebben nem tervezem meg ezeket a kirándulásokat, megyek a szívem után, ha érted, hogy most miről beszélek... a Route des Plages az egyik kedvenc utam, itt mindig valami újat fedezek fel, így volt ez tegnap is... a Chateau Volterra szőlő földjeit már bejártam egyszer a kastély mögötti borkóstolónál megpihentem, de akkor nem mentem magasabbra... 

Cap Camarat, Vinoble France 03 03 2021 
Photo © #ilonabarnabiphotonews

...biztosan oka volt, de már nem tudom mi... én egyszerűen, csak úgy gondolom, hogy akkor még nem érdemeltem meg... jellemző erre a vidékre, amiért többek között imádom,  ha letérek a főútról mindig valami csoda tárul elém, hát ez a hely is olyan volt és ezt fokozta a tegnapi hegycsúcson elém táruló látvány és a mezei virágok édes illata, ami lágyan átölelt, hasonlót képzelj el, mint a fenti fotómon láthatod, ahogy a tengert körbefonja a növényzet vagy fordítva, ha neked az jobban tetszik... 

Cap Camarat, France 03 03 2021 
Photo © #ilonabarnabiphotonews


                    


Cap Camarat, France 03 03 2021 
Photo © #ilonabarnabiphotonews

Cap Camarat, France 03 03 2021 
Photo © #ilonabarnabiphotonews

Welcome / Bienvenue / Üdv / Dobrodosli

#ilonabarnabiphotonews


EGY FALAT PROVENCE
 KARANTÉN IDEJÉN 
(Directly from Saint Tropez)

Nincsenek megjegyzések: