BIPHOTONEWS EXCLUSIVE

EVENTS * TRAVEL * BIH'ART * BIPHOTONEWS * RETRO EZ A DIVATLAP * Ziff Davis Shopping * Savings.com * SurfMyAds * Wickfire * Meredith Deals * GSG North America * NextGen Shopping

2024. június 13., csütörtök

©PLAGE DES SALINS SAINT-TROPEZ 2024 #ilonabarnabiphotonews

 Plage des Salins

Saint-Tropez

Plage des Salins Saint-Tropez // Photo: Ilona Barna BIPHOTONEWS
BIPHOTONEWS EXCLUSIVE
p.s... Saint-Tropez Var Plage des Salins ... 2024. május
...hasaltam a langyos, szinte fehér homokban és néztem a távoli parányi szigetet... a tenger vize előttem kékségesen áttetsző, a sziklák szélén a hínárok táncoltak a hullámokban...micsoda békés pillanat, kihagyhatatlan látványt gondoltam megmutatom... imádom ezt a helyet és ebből a szögből a föld tényleg gömbölyű, mint a mesében vagy gyerekkoromban ahogy sokszor álmodoztam erről, hát most megkaptam...


Nincsenek megjegyzések: