PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2023. január 14., szombat

©DOBOGÓKŐ, MAGYARORSZÁG * A FÖLD SZÍVCSAKRÁJA...

 

A föld szívcsakrájának helye
Dobogókő, Hungary
Photo: Ilona Barna BIPHOTONEWS


p.s... ma igazán meglepő színekben úszott Dobogókő, ahogy körülnéztem a Visegrádi-hegység legmagasabb pontján (700 m)... misztikus színekben pompázott a táj... a sípályát hamvas zöldes gyep borította, hónak semmi nyoma, nem csoda 8 fok volt ma is... Hová lett a tél? ... visszavonult egy időre vagy eltűnt örökre, ki tudja? ... pár éve március elején néhány napra megjelenik, majd hótakaróval borítja be a korán kinyílt virágokat, megduzzadt bimbókat...a gyengébbek nem ússzák meg lefagynak... a borzongató, hűvös szél áramlott a mély völgy felől, visszazökkentett a jelenbe... harapni lehetett az oxigénnel dús levegőt... érzésben, mintha egy megfoghatatlan burok venne körül, furcsa, szokatlan könnyedség a végtagjaimban, ahogy sétáltam az erdő keskeny ösvényén és kerülgettem a hatalmas, mohával teli köveket... a föld szívcsakrájának helyén a gyógyítóerőt engedtem végig áramlani... ahogy hosszasan nézem ezt a fotót, megint érztem meleg ölelését... nem retusáltam, pontosan ilyen volt ott a helyszínen is... Üdv a BIPHOTONEWS világában!

Nincsenek megjegyzések: