PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2021. február 28., vasárnap

©SZÍNHÁZ... SZÍNHÁZ... színház nélkül mit ér a világ!?

 

Alekszandar Popovszki

 Színházi és film rendező, Skopljeban (Macedónia) született 1969-ben 

(forrás!)




p.s. ... Port de Saint Tropez, France 2021. február 28. ... napról-napra a szórakozás, színház, mozi, utazás hiányát 

egyre erősebben érzem, de azért az élet nem állt meg teljesen ezen a téren sem, kaptam a hírt Budapestről

... meglepetéseket, váratlan fordulatokat vártam, nem hiába...

... tudod, minden nap este 6h után reggel 6h-ig #maradjotthon... nemcsak nekem, hanem mindenkinek

ebben az országban is... egész világban... kicsi vigaszt nyújt az előttem feltáruló kikötő azúrkék tengere, 

gondolatban felültem egy luxus yachtra és ... 

...  a  Nemzeti Színház nézőterén találtam magam... becsukott szemmel éreztem a különleges, 

nehéz illatát, ami a régi szép időkre emlékeztetett... magyar tehetséges színészek játékát láttam 

magam előtt...a csordultig megtelt nézőtér morajlása hirtelen abbamaradt, nagy csend körülöttem, 

majd a hatalmas vörös bársony függöny megbillent és lassan felgördült ...  

... azt gondoltam, hogy ez mindig így lesz ...  

... hogy miért pontosan Popovszki Alekszandar színházi és film rendezőre esett a választásom

ebben a rövid visszaemlékezésemben?... meglepetés hamarosan, csak Neked! ... 

Bienvenue / Welcome / Dobrodosli / Üdv 

#ilonabarnabiphotonews 

(a linkekre feltétlen egy kattintást!)





Nincsenek megjegyzések: