PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2020. augusztus 1., szombat

©YANN ARTHUS - BERTRAND PHOTOGRAPHER SAINT TROPEZ 2020


Y A B
Yann Arthus - Bertrand
Photographer Exposition

SAINT TROPEZ, FRANCE
SALLE JEAN DESPAS
photo: © ilonabarnabiphoto

p.s. ... többek között Saint Tropez arról híres, hogy mindig valami csoda történik veled... ma éppen lementem a piacra... gondoltam veszek egy kis gyümölcsöt... minden szombaton a Place des Lices-en hatalmas tömeg és árusok kínálják a szebbnél-szebb - jobbnál-jobb portékájukat... a Salle Jean Despas a kiállitások középpontja itt található pontosan a tér egyik sarkán... nem fogod eltéveszteni, ha errejársz... azt már tudtam, hogy a kiállitás ma nyílik, tudatos volt a megközelítés részemről, de nem gondoltam volna, hogy egy ilyen hatalmas élményben lesz részem... a képek lenyűgözőek, egyszerűen nem lehet betelni egyikkel sem, mindig újat mutatnak, akár hányszor elmész előttük... a rövid életrajzfilm döbbenet, nem tudtam otthagyni, pedig igen későre járt már... kifelé menet látom, hogy az emeleten is van még lehetőség betekinteni ennek a nagy művésznek az életébe, munkásságába, de amikor megláttam élő nagyságában őszintén mondom, hogy olyan izgalom fogott el, mint talán eddig még sosem... hatalmas műterem közepén jött velem szembe, a modelleket próbálta beállítani az elképzelése szerint... azt hittem álmodok, de nem máris bennevoltam a filmem közepében... igazából nem tudtam, hogy illik-e fotóznom vagy sem, de ez pont nem is érdekelt, mert az elém táruló látványt nem lehetett kihagyni, tudod miről beszélek, mert már ismersz engem! ... egy pillanatnyi szünet,  gondoltam bemutatkozom, mert így illett volna, de elhessegetett és halkan, udavirasan megjegyezte:
- Előbb a munkám befejezem... utána... - ... most nem túlzok, de alig tudtam megszólalni annyira meghatódtam a találkozástól ...
-Úgy látom maga fotós ... és honnan érkezett...? - kérdezte ... 
-Magyar vagyok és próbálok fotózgatni - gondolatban hozzátettem, hogy maga a példaképem, de hangosan, csak ennyit mondtam:
- Imádom! (ezen halványan elmosolyodott!) -  de már hallom a hangom ...:
- Kérhetnék egy közös fotót...? - a pimaszságnak is van határa, de tudod, hogy nálam nincsenek határok... érezni lehetett, hogy meglepődött, azt gondoltam, hogy nemet mond majd, de nem, igen volt a válasz! Na ne tudd meg, hogy ezzel olyan boldoggá tett, amit elképzelni sem lehet!
A stábjának egyik fotósa, sajnos nem kértem el a nevét, készítette a fenti közös portrét rólunk a 
Canon EOS 7D Mark II  fényképezőgépemmel, szuper köszönet!


... ezzel az utólsó kívánságom is kihúzva a bakancslistámról! ... ezek a pillanatok számomra felejthetetlenek, hatalmas értékűek! ... egy csoda és mindenért kárpótolt... az igaz történetem egyik fontos részévé vált! ... Hála és Köszönet! Sok sikert kívánok! [BIPHOTONEWS]

YAB
Yann Arthus - Bertrand
Photographer Exposition

SAINT TROPEZ, FRANCE
SALLE JEAN DESPAS
photo: © ilonabarnabiphoto

Nincsenek megjegyzések: