BIPHOTONEWS EXCLUSIVE * PHOTOGRAPHY*BIPHArt * ADS * ART DECO SAINT-TROPEZ - BIPHOTO STUDIO BUDAPEST
*Photography since 2006* on the other side of the camera * My creations reflect traces of my photos and imagination, some using artificial intelligence, digital art, acrylic, canvas, paper (mixed media)* @ilonabarnabiphotonews
"Angelina Jolie Oscar- és háromszoros Golden Globe-díjas
amerikai színésznő, fotómodell, író, producer, filmrendező, és az ENSZ
Menekültügyi Főbiztosságának különmegbízottja, korábbi jószolgálati
nagykövete." (Forrás!)
Maria Callast fogja alakítani a Maria című filmben, ami a művész életének utolsó, Párizsban töltött éveiről szól. (Forrás!)
Most
biztos tőle emelkedik majd az Opera ázsiója... Miközben arra is van
ideje , Ókovács úrnak, hogy egy Bayerral és hasonszőrű társaival
minősíthetetlen hangnemben okádják hetente az átkokat a HÍR TV-ben a
fővárosra, Karácsonyra, és úgy általában mindenre , ami nem Orbán seggéből jön elő! Bizonyára egy operaigazgatónak nincs is ennél testhezállóbb feladat!
Gábor Bocz
Hol él Ön? Sajnos ez már mindennapos. Nem régen voltam én is az
Operában. A nézők nagy része nem tiszteli meg öltözékével az előadást,
farmertől kezdve bármi jelen volt. Azt nézték meg, aki ünnepi öltözetben
volt.
Ott
voltunk a nyaron, igen is fel is oltoztunk hogy meg adjuk az illo
tiszteletet az Operanak. Csak az volt a borzalmas hogy a szereplok
farmerban jelentek meg a Varazsfuloban. Micsoda csalodas, Mozart bisztos
forgott a sirjaban. Sxilveszter urnak ideje tavozni.
Erzsi Szendy
tehát akkor mindegy, hogy mikor miben..akkor a fiatalokat sem kell erre
nevelni, jó lesz a tréningruha is. Akkor nekik miért kötelező a fehér
felső, sötét alj?
...
I understand that too, dear Vali... it's hard to accept that some
people have achieved what some of us only dream of... wikipédiából
idézet: " Angelina Jolie Oscar- és háromszoros Golden Globe-díjas
amerikai színésznő, fotómodell, író, producer, f…
Ilona Inci Barna Nagyon nagyon felreertesz Inci. En senkinek a sikerere nem vagyok feltekeny. Soha nem is voltam . Ismerven emberi tulajdonsagait, o nem az akire en felnezek. Talan mi tobbet tudunk mint a Wikipedia.
Valeria Siko
... én, csak reagáltam a bejegyzésedre, amit az oldalamon tettél...
nincs abban semmi rossz, ha nem egyeznek a vélemények... féltékenységről
szó sem volt, még gondolatban sem részemről, csak bátorkodtam
megjegyezni, amit én érzek tiszteletből az egyik
kedvenc színésznőm iránt ... a Te változatodat is szívesen megismerném,
habár én a pletykákat nem kedvelem ... addig is hagyatkozom ezekre az oldalakra : https://www.mafab.hu/people/angelina-jolie-273428.html
... une vraie femme est un phénomène magnifique et passionnant...
p.s... megjegyezném, hogy franciául írtam le azt az érzésemet, amit kiváltott ez a fotó, amikor megláttam a Facebook oldalon az egyik kedvenc színésznőmről, akiről már lehetett olvasni, hogy 13 év visszatér a Maria Callas film forgatására Magyarországra... ez tudatos volt részemről, mert el akartam kerülni a hasonló, számomra nem oda illő megjegyzéseket, persze némelyiket szánalmas találtam, mégiscsak egy #világsztárt ünnepelhetünk itt ebben a kicsinyke országunkban, most itt nem sorolnám fel a díjait, de az Oscar is közöttük szerepel, ha jól olvastam 2x... sztrájk ide vagy oda az élet úgy látszik megy tovább... aztán nem úsztam meg, pedig én nagyon igyekeztem ezt őszintén mondhatom, de nem gond edzett vagyok, csak azt sajnálom, hogy nem ismerem a mögötte lévő "pletykát"... az is igaz, hogy valójában azt nem szeretem, de most kíváncsi lettem, de visszatérek az eredetre... ebbe a számomra fantasztikus hírbe bele akartam lopni az örömömet, hogy a családomból megint az egyik kedvencem színesíteni fogja ezt a produkciót, így hát drukkolok ezerrel és az Oscar Díj-ig meg se álljon, úgy mint a többi amerikai film, amit itt forgattak Magyarországon... Sok sikert, izgalmas perceket kívánok!
"Ó, a »döntő pillanat« ez a fényképezés lényege. A mesterséges
intelligencia lehet precíz, lehet gyors, de az érzés, az intuíció olyan,
amit igazán csak az ember képes felfogni.” – „válaszolta” az AI
interpretációjában Cartier-Bresson arra a kérdésre, hogy hogyan látja a
mesterséges intelligencia szerepét a döntő pillanatok megörökítésében. „A
döntő pillanat a szem és a szív tánca. A mesterséges intelligencia
képes megtanulni mintákat, megjósolni azokat, de igazán látni, igazán
érezni a pillanatot, ez emberi ajándék. (...) A mesterséges
intelligencia képes létrehozni, megismételni, de az igazi fotó a spontán
az életből, az emberi tapasztalatból születik. A hitelesség a fotográfus ajándéka, nem a gépé.” – „mondta” Cartier-Bresson, aki arról, hogy az AI sérti-e a fényképezés művészi integritását, így „nyilatkozott”:
„Megváltoztatni, módosítani, ez a valósággal való játékot jelenti,
nem? A fényképezés az igazság tükre. A mesterséges intelligenciát
óvatosan, tisztelettel kell használni, hogy megőrizzük a művészet
tisztaságát. (...) Az AI segítheti a művészt a víziójának, az üzenetének
közvetítésében, de nem szabad, hogy háttérbe szorítsa az emberi
érintést, az emberi lényeget."(Címlapfotó: Martine Franck: Henri Cartier-Bresson drawing a self-portrait in his studio, 1992)
Henri Cartier-Bresson francia fotográfus.
„Fényképezni annyit jelent, mint visszatartani a lélegzetet, amikor az
illékony valóság pillanatában minden képességünk egyesül. Akkor a fej, a
szem, a szív is ugyanazért működik. A fényképezés egyfajta kiáltás, de
nem azért, hogy eredetiséget bizonyítsuk ... (forrás!)
Une oeuvre collective dirigée par Jean Renoir
Sortie en salle en version restaurée le 8 juin 2016
La Vie est à nous a été commandé par le Parti communiste pour les élections législatives du printemps 1936. Le film oppose d’un côté la menace fasciste et la politique de crise organisée au bénéfice des « 200 familles », et de l’autre l’espoir incarné par le Parti communiste français.
Trois saynètes fictionnelles complétées par une partie documentaire illustrent l’action des militants communistes. Dans la première, une cellule d’entreprise déclenche une grève contre les cadences infernales et le licenciement d’un vieux travailleur.
Dans la deuxième, des militants communistes s’opposent à la saisie des biens d’un paysan. Enfin, un groupe de jeunes communistes accueille un chômeur épuisé. Cette dernière séquence, qui met en scène un jeune ingénieur lui aussi victime de la crise, illustre la politique de la « main tendue » des communistes vers les classes moyennes.
Le film s’achève par les extraits de discours de dirigeants du PCF à l’attention de catégories spécifiques de la population (les femmes, les jeunes, les paysans, les anciens combattants...).
Une oeuvre collective dirigée par Jean Renoir. Avec la participation de Jean-Paul Le Chanois, Jacques Becker, Marc Maurette, Maurice Lime, Henri Cartier-Bresson, Jacques B. Brunius et André Zwobada.