PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2020. október 5., hétfő

©EXPO CED VERNAY PIXEL ART SAINT TROPEZ 2020


va exposer pour la première fois ses œuvres à Saint-Tropez.

Du 1er au 7 octobre prochains, pendant les Voiles, ce Pixel artiste français va investir le Lavoir Vasserot avec son exposition « Coup de Points »

Voila près de vingt ans que cet explorateur du Pixel nous embraque dans la magie de son univers que ce soit à Paris, Lyon, Marseille mais aussi à l’international où il expose régulièrement (Miami, Tokyo, Cap Town…)

L’exposition « Coup de Points » présentera à la fois ses portraits réalisés en collages de confettis. Des œuvres qu’il faut voir de près pour découvrir ce minutieux travail rempli de clins d’oeil autour de personnalités telles que Monroe, Gabrielle Chanel ou encore Camus. Mais aussi, des peintures à l’huile sur toile ou magnets qu’il faudra cette fois découvrir de beaucoup plus loin pour en comprendre toute la dimension artistique.

Savoir prendre de la distance face aux écrans qui nous transforment en Homo Digitalis, en homme pixélisé, voila un des principal message diffusé par Ced VERNAY à travers ses oeuvres. Alors comme un pied de nez à ce questionnement, il nous invite aussi à regarder certaines de ses peintures à travers l’écran de nos téléphones portables afin de les transformer instantanément de l’abstrait au figuratif. Effet magique garanti !

Ced VERNAY sera présent pour présenter son univers du 1er au 7 octobre de 11h00 à 20h00.

Entrée Libre

(forrás!)




p.s. ... mindig mondom Neked, Saint Tropez egy olyan hely, ahol beleütközöl a csodákba lépten-nyomon, ha akarod, ha nem... ma éppen megint ez történt velem... kimentem futni a tengerpartra, mint úgy általában minden nap, mióta itt rekedtem, most nem 1981-re gondolok, hanem 2020. március 15-re ... nem terveztem hosszabb időre az itt tartózkodásomat akkor, mert tudod, hogy az utazás lételemem, de így alakult... ha figyeled az eseményeket pontosan tudod, hogy miért...nem térnék erre ki részletesen, mert ez is már idejét múlta... múlja lassacskán... nálam biztosan... Saint Tropez szerelem volt ez első találkozáskor és azóta sem csillapodott ezt őszintén mondhatom Neked... szóval ezután a kitérő után visszatérnék a 'MOST'-ba... épp  hazafelé tartottam és egy gondolat miatt, irányt váltottam és letértem a megszokott utamról... így utólag biztos vagyok benne, hogy valaki sugallta ezt... és milyen hálás vagyok érte... remélem elhiszed, annyira már ismersz és tudod, hogy mindig igazat mondok neked... máris olyan csodában volt részem, ami nem mindennapi... lassítok a SMART-ommal, amit normálisan a zsebemben is tudnék hordani persze, ha nem találok megfelelő parkoló helyet neki, de így este 7h után ezzel nincs gond, bárhol megállhatsz nem okoz különösebb akadályt...  a LAVOIR VASSEROT (régen mosoda volt, ma az egyik legnívósabb kiállító terem itt Saint Tropezban) nem okozott gondot, hogy megálltam szinte az út közepén... elsősorban a fények, amik megvilágították a plakátokat, fogta meg tekintetem... féken a lában és máris az iPhone-m után nyúltam... na, ezt nem hagyhatom ki gondoltam és kattintottam egyet... persze ilyenkor mindig sajnálom, hogy nincs nálam a Canon-om, de hát mindig nem lehet velem...  egy hang és máris a figyelmem odaterelődött...
- Itt vagyunk mi is, kérhetünk egy fotót... ha van időd tarts velünk... - hangzott a kedves invitálás... a kiállítóterem előtt egy asztalnál ülő társaságtól, mint később kiderült CED VERNAY alkotó művész, akinek a kiállítása látható a teremben barátaival és a feleségevel a nap végét egy pohár itallal zárták... 
- Szívesen elidőznék, de sietek... - válaszoltam... csak egy kattintást akarok, hogy megörökítsem ezt a látványt... - ekkor még én sem gondoltam azt, hogy pár perc múlva a kiállítóterem kellős közepén ámulva nézem majd a csodás alkotásokat... nagy ajándék, ha valakit megáldott az isten ekkora tehetséggel... meghajlok előtte! Bravo!
... még két napig tart ez a kiállítás, ha erre jársz akkor feltétlen tervezd a látogatásod, ha nem, akkor virtuálisan itt eléred! 
Bienvenue á SAINT TROPEZ!  



Saint Tropez, France 2020



Nincsenek megjegyzések: