PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2020. május 10., vasárnap

57. NAP PORT DE SAINT TROPEZ ... Joyeux fête des mères! ❤️ ...


ANYÁKNAPJÁRA MEGKAPTAM MA IS A BUDAI KERTEM RÓZSÁIT A FIAMTÓL



p.s. ... ez a #jerestechezmoi #maradjotthon #stayathome úgy látszik az #anyáknapja ünnepét  sem hagyta ki, ma is megkaptam budai kertem piros rózsáit e-mailben a fiamtól... 

- ❤️ Nàlatok ma van Anyàk napja 😘 - ...  nem bánom, ha most már minden vasárnap anyáknapja lesz ...

...tudod azért az ölelés nagyon hiányzott... nem bánom, hogy sűrűbben lesz anyáknapja is, nemcsak egyszer egy évben... rendben is van, hogy ezentúl, mint a Karácsony... tudod, úgy kell élni, hogy minden nap "Karácsony érzésed legyen!" ...

... eszembe jutott 1992. évi, amikor egy kiskutyával jött ezen a napon haza... örömmel rohant felém, pici kis lábáival... alig múlt hat éves... messziről láttam, hogy valamit szorongat a karjaiban, szorosan a melléhez lapítva... majd egyszercsak előbújik kicsi szőrös feje a cocker spániel Astorunknak... nyújtja felém és... 

- Anyci Boldog Anyáknapját, ezt neked hoztam ... - Rikki kutyánk volt utána a legboldogabb, végre nem volt egyedül... 

(fotó, csak illusztráció, majd előkeresem a mi új jövevényünket, családtagunkat is előbb vagy utóbb, de most mennem kell, ugy határoztam, hogy naponta kétszer kimegyek futni... később még leszek itt...)



(folyt. köv.)
... a mai nap csupa ajándékok sorozata volt... gratulálok nagy szeretettel... Edit erősen bizonyíték arra, hogy az évszámok jelentőségét lehet, hogy át kell értékelni annak, aki még tette...
Gratulálok, nagyon büszke vagyok Rád és nagy ajándék a barátságunk... a 3CSBK szép gondolat volt! ... erről majd máskor többet...

Nagy Edit "magyar Coco" egy kattintással itt meghallgatható a műsor!

... addig is vigyázz magadra, mert akkor másokra is vigyázol és ne feledd még egyet kell aludni és vége a karanténnak, legalábbis ebben az országban... 
Port de Saint Tropez, France

Nincsenek megjegyzések: