PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2019. augusztus 5., hétfő

8. Paloznaki Jazzpiknik - Rick Astley's Daughter Taught Him About Rickrolling | The Graham Norton ...

8. Paloznaki Jazzpiknik - Rick Astley & Co. Dimensions - Balaton, Hungary - 2019. augusztus 03 © BIPHART 

BIPHOTONEWS
8. Paloznaki Jazzpiknik frenetikus jazz programjából kiragadva, egyik kedvenc, a fellépő világsztárok közül Rick Astley angol énekes és csapata látható ezen a több dimenziós fotón (méret: 280x150cm / canvas / mix.techn / BIPHART /... csodálattal hallgattam és néztem a több órás előadását... közben "ezerrel" fotóztam és film felvételeket készítettem ... lenyűgöző volt! Bravo! ... profizmusa, zenei tudása, tehetsége határtalan... időutazás volt számomra... visszaröpített gondolatban a kezdetekhez, akkor is imádtam és előben most ugyanazt vagy azt gondolom így utólag sokkal többet kaptam, kaptunk! Őrjöngött a közönség körülettem és vele énekelte a számait és táncoltak, táncoltunk ... élveztük ezt a fantasztikus ajándékot! Forever  ... Külön köszönet a Jazzpiknik csapatának profik voltak ugy, mint eddig több éven át, rugalmasak és gördülékenyen zajlott az esemény. Mindenki kiválóan érezte magát! Igazán megtisztelő, hogy ezen a programon sajtófotósként dolgozhattam a 4. alkalommal is! köszönöm...

p.s. Hamarosan a fotókat is lehet látni és egy rövid összefoglaló filmet erről a három napról... addig is a videot feltétlen  ... és a linkekre is katt! 


Bienvenue á bord! et merci beaucoup á tous!



p.s. Külön köszönet Kinga Bodrogi volt modell, napjainkban jogi egyetem hallgatónak és jó barátomnak, hogy váratlanul, "helyettesítőként beugrott" és megörökitette BIPHOTONEWS tevékenységét ezen a programon is, ami elkerülhetetlen és fontos kiegészítője az archiválásnak! ... és nem utólsó sorban köszönet Davidnak és Martinnak, akik biztosították minden egyes alkalommal, hogy kocsim biztonságban legyen! Hibátlan volt a szerviz után a SMART-OM köszönet Dénes István ...   – Inci BarnaKatalin MartinDénes IstvánAgnes BodisKároly TihanyiKinga BodrogiLili BarnaIstván Barna és Nagy Edit társaságában (Biphoto Studio).

BIPHOTONEWS
WG - Weapon Group Security
- Szuper stábjának két tagja David & Martin, aki a biztonságot biztositotta a SMARTOM-nak! Köszönöm végig nyugodt voltam! -
© BIPHOTONEWS

8. Paloznaki Jazzpiknik 2019. augusztus 1-2-3 
1002 db Credit Ilona Barna BIPHOTONEWS

Archivált, letölthető fotó egy kattintással elérhető itt!

Nincsenek megjegyzések: