PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2020. január 10., péntek

©A MAGAS VÉRNYOMÁS HÍREI ... ELVEZETETTEK A KÖDPISZKÁLÓ WEBOLDALÁRA...

INTERNET HÍREK 
... hogy melyik hiteles vagy melyik az amelyikben akarsz hinni?...  
... ez mindig felmerül ...
... találtam egy oldalt, ami talán segítséget nyújthat, ha elakadnál...


Ez úgy kezdődött, hogy jött velem szemben itt a neten a magas vérnyomásra végre megoldás cikk. Végigolvastam, nem volt rövid és úgy, mint általában a végén a reklám, hogy a terméket éppen máig meg is rendelheted -50%-kal olcsóbban. Uccuneki ugorj rá! Ezzel nálam máris meggyújtotta a kételkedő mécsest a fejemben, de elhesegettem, mert annyira megörültem neki, hogy akartam hinne, hogy ez tényleg létezik! 
Örömömben máris akartam tudatni ezt azoknak, akik a BIPHOTONEWS hírforrásomat rendszeresen látogatják vagy akik csak néha betévednek. Ezen az oldalon mindent feljegyzek, ami számomra érdekes vagy úgy gondolom segítséget adhat nemcsak nekem! Úgy használom ezt az oldalt, mint régen, gyerekkoromban a piros kötéses  'Napló'-mat.

Visszatérve az eredeti gondolatomhoz, ami miatt mégis megírtam ezt a cikket ma, mert a magas vérnyomás elvezetett a
... helytelen táplálkozási szokásainkhoz... és még ahhoz, ahol rámutat arra, hogy óvatosak legyünk és alaposan nézzünk utána a magas vérnyomásra megoldást feltalálójának...
Fruit Still Life - Vega -
 download photos click here!

... ledöbbenten olvasom, hogy egy nap 6 kg gyümölcsöt és zöldséget kellene megennünk ahhoz, hogy a napi vitamin mennyiség elegendő legyen szervezetünkben... hát egy kicsit túlzást érzek ebben is, de megidézte, gyerekkoromat, amikor elég volt lemenni a kert végére, vagy a szomszédhoz belopakodni és máris megvolt a napi vitamin adag a roskadozó gyümölcsfáknak, répának, paradicsomnak, paprikának, uborkának köszönhetően... régi szép idők, ami valójában nem is volt olyan régen, de a szokások a gazdaságban, termelésben, életformában megváltoztak rendesen...

(... a linkekre feltételn egy kattintást javaslok, mert akkor több info!)
Fruit Still Life click&download

"Az egészség olyan mint a gondosan égetett gyertya. Ha körültekintő figyelmet szentelünk gyertyánknak sokáig fog égni"

                                                 (Manfred Kets De Vries)


Nincsenek megjegyzések: