PHOTOGRAPHY * BIH'ART * BIPHOTONEWS directly from Saint-Tropez, France

2018. augusztus 29., szerda

Magyar film kapta a zsűri díját Karlovy Varyban, premier az ARÉNA PLAZA MOZITERMÉBEN



Click&Order!
BIPHOTO GALLERY (click here!)

... reméltük, hogy időben odaérünk, hatalmas dugó volt a városban. Szerencsémre én ismertem a környéket így egérutat találtam. Nem tudtuk lekésni! Teltház, a nézők izgatottan várták a filmbemutatót.
Sötétség zuhant a teremre ... és elkezdődött a film.

Ma kérdezték tőlem, hogy jó volt-e...?
Nem könnyű erre válaszolni, mert mindenkinek más a jó, de annyit azért itt megjegyeznék, hogy lekötötte a figyelmemet végig, ami az én értelmezésen szerint "annak számít".
Igaz, a téma kicsit nehéznek tűnt és szokatlannak!... napokig azon töprengtem, hogy vajon mi volt a mondanivalója...? Ebbe azért nem szeretek belegondolni mélyebben, még most sem!... de, talán ettől volt érdekesebb és másabb, mint úgy általában a premier filmek! Az amatőr szereplők megoldották a feladatot zökkenő mentesen, tehetségesen!




Click&Order!
BIPHOTO GALLERY (click here!)

Nincsenek megjegyzések: